Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na vás už opravdu ze zoufalství, jelikož v posledních dvou měsících čelím nařčení ze strany T-Mobile za údajnou neprovedenou platbu za období květen 2019. Není to pravda, jelikož všechny platby jsem provedla a mám od nich také potvrzení. Dokonce jsem požádala i svoji banku, aby firmě T-Mobile vypracovala potvrzení, že platby z mého účtu byly zaslány a banka mi potvrdila, že se žádná z plateb nevrátila. Z důvodu údajného dluhu mi operátor dvakrát odpojil telefon od sítě. Na moji obranu jsem T-Mobilu zaslala potvrzení od banky, že platby byly zaslány, poté můj provedený platební příkaz bance a také dokonce kopii potvrzující sms zprávy od T-Mobile, ve které mi děkovali za přijetí dané částky, za kterou mi vypnuli telefon a opakovaně účtují penále a částky za upomínky. Firmě T-Mobile jsem zaslala dostatek důkazů k tomu, že jsem platbu provedla a jejich chování už shledávám jako opakované obtěžování a ráda bych situaci už zastavila a vyřešila tak, že T-Mobile nebudu hradit žádné penále za mnou provedenou platbu, kterou mi sms zprávou potvrdili jako přijatou.
Děkuji předem za vyřízení mé stížnosti.
S pozdravem,
Kupčíková
Chci, aby vše detailně prošetřili a opravili všechny špatně vystavené faktury a žádám omluvu za opakovaná nařčení a náhradu za neoprávněné odpojení telefonu ze sítě, i přestože jsem měla faktury zaplacené.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.