Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych touto cestou podala stížnost na postup České pošty při doručování zásilky z Číny. Zásilka byla 15.června 2019 odeslána prodejcem a pod trackovacím číslem LF692401573CN lze dosledovat, že o 10 dní později dorazila do České republiky.
Dále je známo pouze to, že zásilka opustila vyměňovací poštu 120, ale nikdy nebyla doručena ani na mou adresu ani na naši spádovou poštu. Mnohokrát jsem se snažila bez úspěchu zjistit, kde se může zásilka nacházet. Také jsem opakovaně urgovala prodejce, aby zásilku u České pošty reklamoval, ale opět bez úspěchu. Pro prodejce je totiž celá věc již uzavřená, neboť zboží bylo jak zaplaceno, tak i odesláno.
Nyní se tedy nacházím v situaci, kdy moje zásilka zůstala pravděpodobně v některém z třídících uzlů a já nemám jakoukoliv možnost požádat o její vysledování.
Tímto bych si chtěla stěžovat na nemožnost podat reklamaci na nedoručené zásilky z pozice adresáta. A to zejména v případě, kdy k nedoručení došlo prokazatelně chybou České pošty.
Předem děkuji za vyřízení!
S pozdravem
Eva Hejralová
Nedoručená zásilka s mezinárodním sledovacím číslem LF692401573CN. 25.6.2019 opustila zásilka vyměňovací poštu Praha 120 a od té doby o ní nejsou žádné informace.
Ráda bych zjistila, kde se zásilka nachází a následně bych ji samozřejmě ráda viděla doručenou.
|
Tweet |
Reklamovat dodání zásilky, což je ztráta nebo i chybné dodání, lze na kterékoliv poště v ČR, a to na základě předložení podacího lístku. Odesílatel nebo adresát mohou reklamovat dodání zásilky u vnitrostátních zásilek do jednoho roku od podání, u mezinárodních zásilek do 6 měsíců po podání. Reklamovat ztrátu zásilky může kdokoliv, tedy adresát i odesílatel, ale o výsledku reklamace je vždy informován odesílatel zásilky. Lhůta na vyřízení vnitrostátní reklamace je 15 dnů od přijetí, u mezinárodních zásilek až dva měsíce po přijetí reklamace.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman