Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25. 1 .2019 zemřel majitel vozidla SUZUKI SWIFT. Měl roční pojistné osobního auta platné do 30. 6. 2019. Na základě Usnesení (do té doby nebylo možné vozidlo provozovat ani přepsat), pozůstalá (dcera zemřelého), dne 19. 7. 2019 oznámila změnu vlastníka vozidla, a to že, ke dni 1. 7. 2019 se stala novým majitelem a na vozidlo uzavřela pojištění u jiné pojišťovací společnosti. Pojišťovna Kooperativa napsala pozůstalé dopis s tím, že do 19. 7. 2019 (den, kdy to oznámila) vznikl dluh na pojištění ve výši 92,- Kč a to i přesto, že tato pojišťovna měla k dispozici výše uvedené údaje (mohla si to ověřit v databázi). Má na takovýto postup zákonný nárok? Přijde mi to jako hyenismus!
Osobní auto SUZUKI SWIFT, pojistná smlouva č. 6374887686
Rád bych znal zda má na takovéto jednání pojišťovna Kooperativa nárok, a pokud ano, aspoň v médiích upozornit, jak můžete nevědomky přijít k dluhům po pozůstalém a jaký hyenismus panuje konkrétně u této pojišťovny!
Pokud nemá na takovéto finanční dorovnání nárok, omluva by byla namístě!
|
Tweet |
Zánik pojištění většinou upravují všeobecné obchodní podmínky společnosti. V daném případě je možné (nutno zkontrolovat v obchodních podmínkách), že pojištění, které je vázáno na vozidlo, jakožto i práva a povinnosti s ním spjatá, přešla na nového vlastníka vozidla (dědice).
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“