Společnost


TV Prodaja d.o.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34490Vadné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2019, před 5 lety

Ivo Hubáček

Znění stížnosti

Dne 17. 7. 2019 jsem přes internet "prijemnenakupovani" objednal strojek na nehty Robo Trimmer. Strojek byl dodán poměrně rychle, placen dobírkou. Je to však nefunkční zmetek.Rád bych ho vrátil a žádal vrácení peněz, ale v podstatě nevím kam a na koho se obrátit. Psal jsem na uvedený e-mail, ale odezva žádná.


Produkt

0818-911-5318 RoboTrimmer Electric Nail Trimmer


Požadované řešení

Kam zboží vrátit a následně vrácení peněz za výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2019 09:05, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 44 denní záruku na vrácení zboží. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Prodejce stanoví následující: "V tomto období Vám budou v případě Vaší nespokojenosti s produktem vráceny vaše peníze. "

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovinska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 16:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.