Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34497Nevidani baliku na nahradni doklad

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2019, před 5 lety

jiri klojda

Znění stížnosti

vedouci posty ve vetrni ,mi nevidala bali z potravinou a to byl balik do vikonu trestu,ktery uz posilam nakej rok ,a zna nas tak my bylik nevidala a ktomu se jeste smala ze sem ji rek ze se tam vse skazi, tak mi rekla tak to uz skazene je a ze si musim pockat tri tejdny az budu mit .OP, A NA TENHLE DOKLAD MI NIC NEVIDA,IKDYZ MI NA M,Urade rekli ze mi posta ma byt vidana ,zetoje nahradni doklad ,tak vam chci jen take oznamit ze budu pozadovat nahradu skody ,dekuji ,za virizeni,jeto balik pod cislem ,DR0368064651x balik byl poslany na kamarada a ten prave nema doklady jen ten nahradni ,


Požadované řešení

vidani baliku jeste dnes at muzu balik okamzite odeslat znovu ,jetam jen preklep v pismenu, dekuji ,mobil 722097230,vpripade reseni volejte na mobil,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 14:46, před 5 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.