Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vše podstatné je uvedeno v mailové korespondenci níže:
Vážený pane,
přílohou zasílám fotografie zboží, které bylo u Vás objednáno,
Číslo objednávky: ...
Produkt: Nokia N8 (black)
Kód produktu: AD18
Množství: 1
Cena za kus: 5 555,00 Kč
Přiloženo je příšlušenství, které je na první pohled "staré", používané a jedná se o úplně jiný typ, než který má být k telefonu přiložen od výrobce.
Žádám tedy o zaslání správného příslušenství, a to:
kabel MicroUSB - USB typ CA-179, (přiložen CA101-D),
nabíječka AC-15E, (přiložena AC-3E),
sluchátka WH-701 (přiložena WH-102).
Dále je na telefonu znatelné poškození bočních šroubků se závitem torx, proto Vás žádám o zaslání nové originální baterie BL-4D.
Na základě telefonického hovoru ze dne 9.6.2014 v 11:04, kdy jste mi nabídl ochrannou folii na přední stranu telefonu za akční cenu 79 Kč, jsem svou objednávku rozšířila, ne však o neodbornou "instalaci" za 49 Kč, folie je nalepena špatně "s bublinkami". Žádám tedy o zaslání nové folie.
V úctě,
...
Odpověď:
Dobrý den paní ...,
jenom pro uvedení na pravou míru, různí dodavatelé různé distribuce mají přiloženo různé příslušenství, které je ovšem kompatibilní a použitelné s daným typem telefonu. Takže žádat přesně jaký typ příslušenství požadujete při nákupu zboží evropské distribuce je ne vždy zcela reálné vyplnit.
Folii Vám můžeme samozřejmě zaslat samozřejmě novou. Ale bublinky by se měly během následujících dní vytáhnout ještě.
S přáním pěkného dne :-)
M o b i l y P o r u b a
www.mobilyporuba.cz
e-mail.: mobilyporuba@seznam.cz
tel.: +420 773 153 692
+420 734 693 234
Nokia N8 - nový
Zaslání správného (nového) příslušenství, či vrácení části kupní ceny.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel možnost odstoupení, bude to pravděpodobně nejvhodnější řešení. Co se týká příslušenství, je možné, že příslušenství není totožné pro každý trh, ale vždy musí být nové, pokud jde o nákup nové věci a kompatibilita příslušenství musí odpovídat standardům uvedeným výrobcem, jinak se jedná o nesplněnou jakost při převzetí a spotřebitel má právo na odstranění těchto závad.
Pan Pavel Cigánek byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.