Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34501Několikaletá neochota konat a stálé výmluvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2019, před 5 lety

Michal Kopl

Znění stížnosti

Rodiče jsou držiteli akcií společnosti ČEZ. Jejich akcie spravuje Česká Spořitelna, as. Rodiče se již před 9ti lety odstěhovali z adresy kde nyní bydlím já. I přesto, že jsme několikrát byli žádat na pobočce Budějovická v Praze, aby si změnili v systémech adresu rodičů, aby dopisy určené rodičům byly posílané na adresu kde skutečně bydlí (a kde mají i doručovací adresy), stále pořád a dokola ČS vymýšlí nějaké pseudodůvody, proč to provést nemohou. Posledním "výmyslem" bylo to, že aby se adresa změnila, musí si rodiče u ČS zřídit ještě Majetkový Účet. Evidentně je to další podvod na seniory. Na mojí otázku, proč by si měli zřizovat cokoliv dalšího, a proč ČS nemůže v jejich systémech jen opravit adresu, když byli rodiče spolu s dopisy a jejich občanskými průkazy spolu se mnou na pobočce, začala vedoucí pobočky vymýšlet nějaké pseudodůvody ve smyslu, že na změnu v systému jsou lidi v úrovni 3, a že ti už v práci nejsou.
Poslední kapkou bylo, když mi dorazila písemná odpověď na mojí reklamaci těchto problémů s tím, že reklamaci zamítli, a pokud s řešením nesouhlasím, abych se obrátil na Finančního Arbitra.
Je takový problém po 9ti letech změnit adresu klienta? Když mi posílají na mojí adresu jejich dopisy, tak jí evidentně někde v systému mají, tak nechápu, proč jí po předložení Občanských Průkazů jednoduše nemohli upravit.
ČS se vymlouvá na Centrální Depozit Cenných Papírů, že to musí změnit oni, pak CDCP že tomu ČS nerozumí, a pak opět ČS na to, že bez založení Majetkového Účtu se nic měnit nemůže. Prostě samá lež a vypočítavost.
Člověk co si pořídí nějakou službu od ČS, se už do své smrti nesmí přestěhovat, protože by pak přestal dostávat korespondenci? To je snad vtip?
Mám v plánu se postarat o to, aby se veškeré služby používané mými rodiči převedly na jakoukoliv jinou banku, neboť ČS a.s. jsou evidentně prolhaní a vypočítaví, spoléhající na to, že se starší senioři jejim podvodům nebudou bránit.


Produkt

Akcie ČEZ, a.s. spravované Českou Spořitelnou a.s., doručované dopisy v sobě obsahují informace o výši vyplácených dividend na jednu akcii. Dopis i obálka má vždy logo ČS a.s., tedy ne ČEZ a.s.


Požadované řešení

Zjednodušit úpravu informací o klientech ČS as. tak, aby se přestala společnost vymlouvat na výmysly. Rozšířit informaci o tom, jak křivě tato společnost jedná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 15:01, před 5 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti a zároveň již využil možnosti reklamovat poskytované služby přímo u společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno.

Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.

Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce
v internetovém bankovnictví

Pokud s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat tým Ombudsmana:
emailem: ombudsman@csas.cz
písemně: Tým Ombudsmana FSČS, Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
telefonicky: 956 717 718 (Po-Pá, 8,30-17,00)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.