Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na radu mobil. operátora popisuji sled událostí, tak, jak proběhla. Jsem Vašim dlouholetým zákazníkem. Při prodlužování smlouvy v červnu 2019 mi byl Vaší pracovnicí v T- mobilu v Avion - shopping park Ostrava nabídnut tarif do všech sítí a s výší 4 GB internetu. Bylo mi sděleno, že částka tarifu bude 590 Kč - tudíž jen o něco vyšší , než stávající tarif. S tím jsme souhlasila, načež jsem dostala i nabídku nového telefonu. Slečna, se kterou jsem komunikovala mi říkala, že mi k tomu novému tarifu dává 20% slevu. Pak jsme obdržela novou smlouvu, a když jsme se dožadovala částky tarifu v té smlouvě´, bylo mi řečeno, že "oni" nesmí dávat částku tarifu do smlouvy písemně . ( což mne trochu rozladilo, neboť právě z toho důvodu, že jsem chtěla mít písemně potvrzený tarif , jsme neuzavírala smlouvu telefonicky, ale volila jsme raději cestu do kamenného obchodu. Toto vše proběhlo za přítomnosti JUDr. M. A., která je svědkem jednání o tarifu. Asi za týden jsem jela opět do téhož pracoviště, abych si koupila obal na telefon a potřebovala jsme malou pomoc s obsluhou nového přístroje. Dotyčná slečna byla na pracovišti také, ale byla obsazena, tak jsme komunikovala s jiným pracovníkem a dotázala jsem se na výši tarifu ( předtím jsem totiž shlédla relaci v TV o podivných praktikách jednání pracovníků T- mobilu). Byla jsem informována o výši 710 Kč. Ihned jsem zašla za slečnou, se kterou jsem smlouvu uzavírala a sdělila jí, že o této výši jsme nehovořili. Na to mi řekla, ať se nebojím, že je vše OK, a že mi dala na ten tarif 710Kč 20% slevu. V tomto případě mám svědka přítelkyni D. M.. Dnes jsem při komunikaci s operátorem zjistila, že tarif 710 Kč je platný. Vzhledem k tomuto jednání Vašich pracovníků uvažuji, že smlouvu ( dlouholetou) s Vámi ukončím a přejdu k O2 , u nichž mám pevnou linku i internet a již delší dobu mne oslovují , že bych za stejné peníze měla ještě TV. Já nejsem typ, který by měnil operátory , ale v tomto případě jsem velice rozezlena chováním a lží vašich pracovníků. Pokud nebude možno změnit výši platby za Vaše služby, přejdu s oběma čísly ( mám ve smlouvě ještě jedno číslo na maminku) k O2. Prosím o prověření mé stížnosti a věřím, že najdete nějaké řešení tak, abych platila tolik, kolik bylo, sice ústně , ale dojednáno. Mám svědky, kteří u jednání byli. Bohužel , písmné podoby jsme se i přes žádost nedočkala.
Děkuji
S pozdravem
Dr. Milena Adámková
Snížení platby za tarif, dle původní informace nebo návrh, jak od smlouvy zcela odstoupit, bez sankcí, neboť jsem byla předmětem podvodných informací a podvodného jednání.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.