Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34504Odstranění účtu (automatický pokus o stržení peněz bez mého souhlasu)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2019, před 5 lety

Veronika Neuwirthová

Znění stížnosti

Zaregistrovala jsem se na seznamce be2. Seznamka slibovala, že bude zprostředkovvávat seznámení s partnery odpovídajícími mému výběru. Protože na stránkách nabízeli produkt měsíční VIP členství na zkoušku za 149,- Kč, rozhodla jsem se ho vyzkoušet a 25.2 za toto VIP členství zaplatila. Produkt byl prezentován tak, že po uplynutí měsíční doby můžete pokračovat dále tříměsíčním členstvím, nebylo ale u něj jasně řečeno, že tyto tři měsíce jsou jeho neoddělitelnou součástí, naopak byl zdůrazňován měsíc na zkoušku. Poskytované služby ale neodpovídaly popisu, v rámci zasílaných kontaktů na možné partnery nebyly při výběru těctho partnerů zohledněny moje požadavky, které jsem vyplnila v dotazníku při registraci. Protože jsem z popisu produktu nabyla dojmu, že jde opravdu pouze o měsíční zkušební členství, domnívala jsem se že skončí automaticky uplynutím měsíčního zaplaceného období.
Dva dny před ukončením toho období mi ale be2 zablokovalo účet.
Přišel e-mail, ve kterém po mně vymáhali dlužný poplatek za prolongaci členství. Protože jsem si nic takového vědomě neobejdnávala, pokusila jsem se s nimi opět domluvit a bohužel bez reakce.
Nedávno jsem zaslala i dopis s žádostí o ukončení jakéhokoliv smluvního vztahu mezi mnou a seznamkou be2.


Produkt

seznamka be2


Požadované řešení

Smazání profilu a ukončení služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 09:11, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2019 16:59, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2019 17:11, před 5 lety


Veronika Neuwirthová

Přímo na tento kontakt jsem psala a stále bez odpovědi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2019 23:28, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2019 07:42, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.