Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34505Nevím,jak se dostat z jejich podvodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2019, před 5 lety

Daniel Pompa

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás,nebo si už nevím rady.
Zaregistroval jsem se na seznamce rychlýflirt.cz a chtěl to zkusit.
Jejich členství obsahovalo sekci,kterou jsem si vybral i ja,že kolem 200 Kč měsíčně si automaticky strhnou z účtu.
Ale za měsíc květen neudělali platbu. Nechodil jsem tam,maily byly vždy v koši a nevěděl,že mi něco posílají a nezaujmulo mně to,nikdo reálný tam nebyl.
A myslel jsem,že to půjde zrušit. Ale nešlo a mně něco nesedělo. A v červnu začali posílat maily,at vrátím peníze za květen,červen. A cena se zvyšovala. A já jim napsal,že nejsem povinný platit co nevyužívám. Předtím jsem jim psal maily o deaktivaci,ale v obchodních podmínkách mají psáno,že to neřeší portál,ale sídlo,který je v Německu. Tak jsem psal i jim a oni na to,že chtějí fax,ale v podmínkách bylo že stačí i mail. Tak v červenci tohoto roku jsem tam měl cenu okolo 2000 Kč a tak zaplatil jsem to a smazal profil,ale nevím,jestli je v jejich systému nyní. A myslel si,že bude klid. Zaplatil jsem portálu i za náklady. V podmínkách jasně píše,že si portál určuje nárok na náklady a myslel si,že věc je vyřešena. A dnes mi příjde ze sídla mail,že musím zaplatit 54 Eur do 7.8.2019 s tím,že je to možné na splátkový kalendář a že jejich mandantka neviděla maily výpovědi a že pokud nemám důkaz,jsem povinný zaplatit a pokud ne,bude soud. A za pár minut příjde stejný mail,ale v tom 34 Eur. Hned Za tím mail,že mám poslat důkaz.
A já odpověděl,že to budu řešit s policií.
Chci zmínit ještě,že mi vyhrůžky po celou dobu chodilo i z advokátní komory. V jeden den vyhrožovali o 40 EUR do splatnosti jednoho týdne a hned za tím 50 Eur do do 4 dnů. Absolutně mně chtěli vyhrožovat o peníze.
Nevím,už co mám dělat.četl jsem si svoje práva. A je dost lidí na tuto stránku podvedených. Pomůžete mi,co mám už dělat? Pořád na mně zkouší soudní vymáhání.


Produkt

seznamka,která ve skutečnosti je tvořena falešnými lidmi a zprávy.


Požadované řešení

Nechci platit už nic,ale chci mít už od nich klid. Rád bych,aby mi vrátili peníze,které nechcou vrátit za členství.
Chci řešení co nejdříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 16:05, před 5 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Tím se zabrání dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství.

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží. Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 16:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.