Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34506Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2019, před 5 lety

Drahomíra Semerádová

Znění stížnosti

Dne 27.9 2017 synovi zakoupen mobil značky Huawei P9 Lite,na který v prodejně sjednáno pojištění proti poškození.Dne 29.4.2019 se mobil začal zahřívat a následně došlo k výbuchu baterie(mobil nebyl nabíjen, ani nebyl vystaven slunečnímu svitu).Mobil jsem šla reklamovat do prodejny O2,kde byl zakoupen(doposud se s tím nesetkali)mobil ze servisu vrácen bez uznání reklamace-dle servisního listu nebyla reklamace uznána z důvodu mechanického poškození baterie.Reklamovala jsem znovu s tím,že nesouhlasím a zároveň kontaktovala firmu Huawei a prosila je o vyjádření k vyřešení reklamace.Reklamace nakonec nebyla uznána jak ze servisu tak i společnost Huawei se po zaslání všech servisních listů a popisu události vyjádřila zamítavě.Prosila bych o pomoc,nesouhlasím se závěrem reklamace .Jak může baterie ,která je součástí mobilu(-nelze vyndat),mechanicky poškozena.A pokud by byla, tak využiji pojistky proti poškození,která byla sjednána(pojištovna se vyjádřila zamítavě,výbuch baterie není brán jako poškození)


Produkt

Huawei P9 Lite,model Prague-L31,imei 866386033311990,S-N9DC7N17819005224


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze,protože k výrobkům Huawei již nemám důvěru.(Ikdyž veškerá komunikace s touto firmou byla velmi zdvořilá)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 15:23, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 21:57, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.