Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3451Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2014, před 11 lety

Milan Muška

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 11. 7. 2013 uzavřeli rodiče smlouvu s dealerkou společnosti O2. Smlouva byla uzavřena za klamavých a lživých informací o poskytované službě. Např. na dotaz na prodejce, zda je možno si tuto nabídku promyslet do dalšího dne, byla odpověď, že nikoli. Že tato „speciální“ nabídka platí pouze tento den. Dealerka O2 uvedla lživé informace o nabízené službě. Dále prodejce slíbil přenesení tel. čísla od původního operátora a kompletní vyřešení všech záležitostí s tím spojených. Neprovolané minuty u tohoto speciálního tarifu pro důchodce se měli převádět do dalšího měsíce, atd. Dále nedošlo k předání „dočasného čísla“. Jednání bylo přítomno několik osob, které mohou tyto skutečnosti dosvědčit.
Po zjištění (v říjnu 2013) skutečnosti, že nedošlo k převedení čísla k O2, a že veškeré informace od zaměstnankyně O2 byly lživé, jsem okamžitě volal na zákaznickou linku. Zde mi bylo sděleno, že nemám tuto neexistující službu dále platit (tento rozhovor mám nahraný). Tímto jsem se také řídil. Společnost O2 po mém prvním hovoru neudělala nic proto, aby bylo možno službu používat.(např. zaslání simkarty), ale přesto společnost O2 stále posílala vyúčtování za měsíce, které jsem po mém prvním telefonátu a doporučení pracovnice O2 přestal platit. O2 za nedoplacenou neexistující službu vyhrožuje soudem. Přitom ne naší vinou nebylo možné službu používat a nebylo možno provolat ani jedinou vteřinu. Po několika rozhořčených a neodbytných hovorech na linku O2 jsem dosáhl zrušení smlouvy. Reklamace na vyúčtování nebyly nikdy kladně vyřízeny.


Požadované řešení

- Zrušení nedoplatku neexistující služby
- Zamezení podvádějící dealerce v další činnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 12:30, před 11 lety

V tomto případě je důležité ujasnit si, jaké podmínky byly pro využívání služby sjednány, ty měly být následně oběma stranami plněny. Spotřebitel měl po každém vyúčtování uplatnit reklamaci. Bylo-li by při vyřizování reklamace zjištěno, že službu není možné využívat z důvodů neplnění smlouvy na straně společnosti, vzniklo by spotřebiteli právo na slevu (případně až na nulové vyúčtování) a společnost měla chybu napravit. Spotřebitel měl také k tomuto společnost vyzvat, jakmile zjistil, že není vše v souladu se smlouvou. Nyní je nutné vyřešit, co bylo obsahem smlouvy a k jakým pochybením došlo. V případě zamítnuté reklamace měl spotřebitel právo obrátit se na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace. Ten by následně o reklamaci rozhodl. Toto právo lze uplatnit do jednoho měsíce od doručení rozhodnutí o reklamaci, jinak zaniká. Minimálně by společnost neměla požadovat žádné pokuty nebo úroky z prodlení, protože se spotřebitel řídil nesprávně poskytnutou informací od pracovníka společnosti, který za společnost jedná a zavazuje ji. Je žádoucí tuto skutečnost společnosti prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2014 13:21, před 11 lety

Hezký den, vaše stížnost byla naší společností několikrát řešena a vyjádření vám bylo zasláno. Na tomto vyjádření trváme - přikládám níže v plném znění.

Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2


Vážená paní Mušková,

obdrželi jsme podnět, který se týká aktivace O2 Mobilní hlasové služby na telefonním čísle 722 986 058. Dovolte nám poskytnout následující vyjádření.

Kontrolou naší obchodní databáze jsme ověřili, že evidujeme podepsanou Specifikaci O2 Mobilní hlasové služby ze dne 11. 7. 2013 na tarif Start se závazkem na 24 měsíců. Podpisem této Specifikace jste potvrdila, že jste se seznámila s Všeobecnými podmínkami a Provozními podmínkami, se kterými jste souhlasila a které jste se zavázala dodržovat, s Ceníkem služby a dalšími materiály společnosti Telefónica Czech Republic, a.s., které berete na vědomí. Tyto dokumenty jsou dostupné na webových stránkách www.o2.cz nebo na prodejnách O2.

Dovolujeme si Vás informovat, že dne 16. 7. 2013 Vám bylo odesláno shrnutí objednávky na kontaktní e-mail: Milan.muska@seznam.cz. Ve shrnutí objednávky jsme Vás informovali, že účtování za O2 služby dle Vámi zvoleného tarifu bude zahájeno dnem aktivace dočasného čísla.

Dle Všeobecných podmínek pro poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací platí, že pokud je Smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku nebo mimo prostory obvyklé k podnikání má Účastník při splnění zákonných předpokladů právo od Smlouvy odstoupit bez udání důvodů do 14 dnů ode dne, kdy od O2 obdrží informace o podstatných náležitostech uzavřené Smlouvy.

V naší obchodní databázi neevidujeme podepsanou Žádost o zrušení služby z důvodu odstoupení od Smlouvy do 14 dnů.

Pro Vaši informaci uvádíme, že vedeni snahou o oboustranně přijatelné řešení jsme přistoupili na telefonním čísle 722 986 058 k ukončení poskytování služby bez smluvní pokuty, a to ke dni 30. 12. 2013.

Ve věci vyúčtování sdělujeme, že vyúčtování za zúčtovací období 23. 10. 2013 – 22. 1. 2014 bylo vystaveno podle Vámi zvoleného tarifu a v souladu s platným ceníkem. Vyúčtování je správné, a proto jej ponecháváme v platnosti a prosíme Vás o jeho zaplacení. V příloze zasíláme přehled neuhrazených vyúčtování ke dni 21. 3. 2014.

Vážená paní Mušková, věříme, že naše vyjádření přijmete s pochopením.

S pozdravem

Andrea Pecková
Specialista pro reklamace a stížnosti
Telefónica Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:42, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.