Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.04.2019 jsem zakoupila zboží za 645kč, platila jsem předem.
Již jsem jednou zakoupila v tomto obchodě(daleko dříve), nebyl problém.
Do dnešního dne (31.07.2019 )nepřišlo zboží a nebyla vrácena ani částka.
Na začátku května mi byla zaslána sms, že zboží není na skladě a bude vše posláno se spožděním.
Nechala jsem vše jěště asi dalších 14 dní , pak jsem zkoušela volat-tel.nikdo nezvedal.Následovaly emaily a na ně mi také nikdo dlouho nepsal.Ke konci měsíce června přišel email, že se mi omlouvají za zpoždění a peníze mi přijdou na účet 01.07., ale opět nic.
Psala jsem na ČOI o radu ,volala jsem banku.
Upozorňovala jsem emailem na ráj , že mi už dochází trpělivost a pokud nedostanu peníze za nedodané zboží do konce měsíce ,budu podnikat další kroky snad k nápravě.
dvoudílné dámské plavky
Rozhodně by mělo být jasné hned, proč objednávka nepřichází.
Velmi hodně dělá i to ,když funguje komunikace.
Pokud mi nepřišlo obj.zboží ,mám právo požadovat vrácení částky a to jsem taky udělala a ráda bych tohoto cíle dosáhla.
Prosím, vraťte mi uvedenou částku,děkuji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.