Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes měl být doručen balíček od Dr.Maxe mým rodičům na chatu.Není to poprvé co jsme si touto cestou nechali něco poslat od jakéhokoliv dopravce a nikdy neměli žádný problém.Až dnes.Řidič odmítl zásilku dodat do místa dodání,nejdříve se k mé mamince choval sprostě až arogantně a nakonec jí už pak přestal brát telefon.Balíček nakonec zanechal na ppl výdejně v jiné vesnici.Rodiče jsou již staršího věku a nepojízdní.Na řidiče jsme si ještě dnes stěžovali přímo na ppl informacích.Bylo nám slíbeno,že během odpoledne určitě dají vědět jak se vše vyřeší.Je 21h 09min a doposud se nikdo neozval.Bohužel velice špatná zkušenost,kde této situaci bylo přítomno dost svědků.Jméno řidiče neznáme,ale jeho tel.číslo je (viz referenční údaje).
Zboží z lékárny Dr. Maxe. , č.zásilky - 40086737406 v hodnotě 1602.-kč.
1/Znovu dodat na adresu : (viz referenční údaje)
2/ omluvu od řidiče za neprofesionální chování
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.