Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34514Hulvátské jednání Vašeho řidiče- opakované

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2019, před 5 lety

Jiří Kratochvíl

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o prověření chování Vašeho řidiče- jedná se o balík č.

Informace o zásilce
Číslo zásilky Placeno kartou Odesílatel Zákaznická reference Váha/kg Dobírka
40096202652 VIAKOM CZ s.r.o. 3,05 7248,0000CZK

Dnes mi volal řidič, který zásilku doručuje a informoval, že zásilka je na dobírku a zda na naší firmě někdo bude. Po prověření jsem volal řidiči zpět a již jsem se nedovolal, že na firmě sice lidé budou, ale nebudou mít hotovost u sebe. Provedl jsem tedy změnu doručení na čtvrtek přes internet. Po poledni mi volal řidič a nadával mi, že je na místě zbytečně. Řekl jsem mu, že jsem provedl změnu termínu doručení na internetu- to se mi vysmát, že balík rozhodně vozit další den nebude a ať si jej vyzvednu v Liberci na DEPU- že po druhé jej vozit nemůže. Toto udělal již po několikáté. Nyní jsem koukal, že u zásilky je:

Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody osobního odběru na doručujícím depu.

Nic jsem si řidičem nedohodl a zásilku chci v termínu doručit na adresu, protože na něj čekám.

A prosím svému řidiči pokud možno vysvětlete, co to je slušné jednání a né, co předvedl dnes a v poslední době- arogantní jednání. V opačném případě poprosím své dodavatele o to, aby firmu PPL nepoužívali.

S díkem a pozdravem J. Kratochvíl


Produkt

viz. e-mail


Požadované řešení

Dovoz balíčku a omluva lidem na dílně za vulgární výjevy a práskání dveřmi? Stačí doručení zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 10:52, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 15:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.