Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
prosím o prověření chování Vašeho řidiče- jedná se o balík č.
Informace o zásilce
Číslo zásilky Placeno kartou Odesílatel Zákaznická reference Váha/kg Dobírka
40096202652 VIAKOM CZ s.r.o. 3,05 7248,0000CZK
Dnes mi volal řidič, který zásilku doručuje a informoval, že zásilka je na dobírku a zda na naší firmě někdo bude. Po prověření jsem volal řidiči zpět a již jsem se nedovolal, že na firmě sice lidé budou, ale nebudou mít hotovost u sebe. Provedl jsem tedy změnu doručení na čtvrtek přes internet. Po poledni mi volal řidič a nadával mi, že je na místě zbytečně. Řekl jsem mu, že jsem provedl změnu termínu doručení na internetu- to se mi vysmát, že balík rozhodně vozit další den nebude a ať si jej vyzvednu v Liberci na DEPU- že po druhé jej vozit nemůže. Toto udělal již po několikáté. Nyní jsem koukal, že u zásilky je:
Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody osobního odběru na doručujícím depu.
Nic jsem si řidičem nedohodl a zásilku chci v termínu doručit na adresu, protože na něj čekám.
A prosím svému řidiči pokud možno vysvětlete, co to je slušné jednání a né, co předvedl dnes a v poslední době- arogantní jednání. V opačném případě poprosím své dodavatele o to, aby firmu PPL nepoužívali.
S díkem a pozdravem J. Kratochvíl
viz. e-mail
Dovoz balíčku a omluva lidem na dílně za vulgární výjevy a práskání dveřmi? Stačí doručení zásilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.