Společnost


Josef Tesař

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3452Nedodané zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2014, před 11 lety

Pavel Šír

Znění stížnosti

Dobrý den

Dne 20.3.2014 jsem si v eshopu http://www.zeleznicni-modelarstvi.cz/
u pana Josefa Tesaře objednal a zaplatil bankovním převodem dvě knihy.
Cena i s náklady na dopravu celkem 1554kč.
V době objednávky byla u knih dostupnost do týdne.

Po vleklých telefonických urgencích jsme se nakonec dohodli(telefonicky),
že dám panu Tesařovi čas na sehnání knížek do konce Května.

30.5.2014 Mě pan Tesař ujistil, že peníze pošle 2.6.2014.

11.6.2014 peníze stále nemám pan Tesař mne nejdříve ujišťoval,
že peníze už poslal. Potom zase tvrdil, že je teda pošle a že mi
přijdou do týdne.(Bankovní převod ve všední den otázka max hodin).

V obchodních podmínkách eshopu želmod je
výňatek:
Zákazník má také právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před
odesláním z naší strany. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující
povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním (prokazatelné náklady).
Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku",
které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se
zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů (poštovné apod.).

Takže jsem dne 12.6.2014 emailem s kopií stornoval objednávku.

Je nějaký způsob jak se mohu dostat zpátky ke svým penězům?


Produkt

Objednané zboží: KC0003 Jiří Bouda - Grafik, malíř, ilustrátor 634,38 Kč 2x 1268,76 Kč s dph 1459,07 Kč Doprava Česká pošta - balík do ruky 95,00 Kč 1x 95,00 Kč 95,00 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2014 14:11, před 11 lety

Spotřebitel prodávajícímu poskytl přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti dodat zboží. Neplnil-li prodávají v této dodatečně stanovené lhůtě, spotřebitel měl právo od smlouvy odstoupit. Pokud se tak stalo, spotřebitel má právo vrácení pěněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2014 09:25, před 11 lety

Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující: Dnes 25.6.14 mi od pana Tesaře přišli peníze. Chtěl bych tímto poděkovat kolektivu dTestu, že jste se mou stížností zabývali. Děkuji! Pavel Šír.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.