Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dne 20.3.2014 jsem si v eshopu http://www.zeleznicni-modelarstvi.cz/
u pana Josefa Tesaře objednal a zaplatil bankovním převodem dvě knihy.
Cena i s náklady na dopravu celkem 1554kč.
V době objednávky byla u knih dostupnost do týdne.
Po vleklých telefonických urgencích jsme se nakonec dohodli(telefonicky),
že dám panu Tesařovi čas na sehnání knížek do konce Května.
30.5.2014 Mě pan Tesař ujistil, že peníze pošle 2.6.2014.
11.6.2014 peníze stále nemám pan Tesař mne nejdříve ujišťoval,
že peníze už poslal. Potom zase tvrdil, že je teda pošle a že mi
přijdou do týdne.(Bankovní převod ve všední den otázka max hodin).
V obchodních podmínkách eshopu želmod je
výňatek:
Zákazník má také právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před
odesláním z naší strany. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující
povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním (prokazatelné náklady).
Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku",
které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se
zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů (poštovné apod.).
Takže jsem dne 12.6.2014 emailem s kopií stornoval objednávku.
Je nějaký způsob jak se mohu dostat zpátky ke svým penězům?
Objednané zboží: KC0003 Jiří Bouda - Grafik, malíř, ilustrátor 634,38 Kč 2x 1268,76 Kč s dph 1459,07 Kč Doprava Česká pošta - balík do ruky 95,00 Kč 1x 95,00 Kč 95,00 Kč
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel prodávajícímu poskytl přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti dodat zboží. Neplnil-li prodávají v této dodatečně stanovené lhůtě, spotřebitel měl právo od smlouvy odstoupit. Pokud se tak stalo, spotřebitel má právo vrácení pěněžních prostředků.
Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující: Dnes 25.6.14 mi od pana Tesaře přišli peníze. Chtěl bych tímto poděkovat kolektivu dTestu, že jste se mou stížností zabývali. Děkuji! Pavel Šír.