Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uvedené kontakty na firmu, které najdete na internetu nejsou aktuální a nikam se nedovoláte. Mám sice telefon ( zboží) v záruce, ale není kde uplatnit, kam se dovolat. Firma neexistuje ani na uvedené adrese. Dle ARES firma neukončila svoje podnikání.
Huawei P9 Lite
Vyměnit zboží nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dle údajů zapsaných v živnostenském rejstříku (https://1url.cz/ZMI6R) má společnost provozovnu na adrese Koliště 1907/3, 602 00, Brno - Černá Pole - v této provozovně však vykonává podnikatelskou činnost v oblasti pohostinství a prodeje kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin. Nejedná se tudíž o provozovnu, ve které by byla společnost povinna reklamaci mobilního telefonu přijmout. Nicméně pokud není možné společnost kontaktovat na adrese jejího sídla, lze využít i adresu uvedené provozovny. Spotřebitelka poté může tvrdit, že vynaložila veškeré úsilí pro uplatnění reklamace, avšak z důvodu pochybení ze strany společnosti reklamaci uplatnit nemohla.
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta ze strany České obchodní inspekce až do výše 3 000 000 Kč.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.