Společnost


DAILY TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34530Reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2019, před 5 lety

A. Pantůčková

Znění stížnosti

Uvedené kontakty na firmu, které najdete na internetu nejsou aktuální a nikam se nedovoláte. Mám sice telefon ( zboží) v záruce, ale není kde uplatnit, kam se dovolat. Firma neexistuje ani na uvedené adrese. Dle ARES firma neukončila svoje podnikání.


Produkt

Huawei P9 Lite


Požadované řešení

Vyměnit zboží nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2019 09:16, před 5 lety

Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dle údajů zapsaných v živnostenském rejstříku (https://1url.cz/ZMI6R) má společnost provozovnu na adrese Koliště 1907/3, 602 00, Brno - Černá Pole - v této provozovně však vykonává podnikatelskou činnost v oblasti pohostinství a prodeje kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin. Nejedná se tudíž o provozovnu, ve které by byla společnost povinna reklamaci mobilního telefonu přijmout. Nicméně pokud není možné společnost kontaktovat na adrese jejího sídla, lze využít i adresu uvedené provozovny. Spotřebitelka poté může tvrdit, že vynaložila veškeré úsilí pro uplatnění reklamace, avšak z důvodu pochybení ze strany společnosti reklamaci uplatnit nemohla.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta ze strany České obchodní inspekce až do výše 3 000 000 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2019 10:40, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.