Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34532Účet nebyl zrušen ani po žádosti o zrušení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2019, před 5 lety

Martin Němec

Znění stížnosti

Po přečtení několika recenzí jsem věděl a smluvních podmínek jsem věděl, že po založení účtu na be2 dojde po měsíci k automatickému prodloužení. Ihned po založení účtu jsem poslal mail na zákaznickou podporu, že nemám zájem o automatické prodloužení a chci aby byl můj účet zrušen po uplynutí doby, které jsem si objednal. I přesto mi bylo po měsíci členství automaticky prodlouženo a z mého účtu stržena částka -2 247,00 Kč. Došlo tím pádem k porušení smluvních podmínek ze strany be2. Jakým způsobem se mám bránit?

Děkuji. Němec


Produkt

Účet be2, variabilní symbol: 5427


Požadované řešení

Pokud dojde k automatickém prodloužení účtu pokud odběratel o zrušení účtu dopředu nepožádá, je vina na straně objednavatele služeb jak stojí ve smluvních podmínkách. V mém případě jde jednoznačně o porušení smluvních podmínek ze strany poskytovatele služeb. Žádám o vrácení peněz a okamžité zrušení účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 14:02, před 5 lety

Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Spotřebitel by mohl využít také bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem, kopií výpovědi atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2019 17:00, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2019 22:50, před 5 lety


Martin Němec

Zatím jsem dostal pouze odpověď o tom, že neobdrželi podepsanou žádost o zrušení smlouvy. Přeposílám kopii mailu, který jsem psal ihned po založení účtu (30.6.2019) a chtěl bych se zeptat jestli se jedná o dostatečný důkaz o tom, že mi zabránili od smlouvy odstoupit tím, že na tuto zprávu ani neodpověděli.Peníze z mého účtu odešly dne 31.7.2019 tedy měsíc po tom, co jsem mailem žádal o odstoupení od smlouvy.

--------------------------------

Dobrý den. Chtěl jsem vaši seznamku vyzkoušet, ale dočetl jsem se hodně
špatných recenzí kvůli s automatickému prodlužováním účtu a problémy se
zrušením účtu. Mám prémiový účet na dobu jednoho měsíce a chci mít záruku,
že nebude automaticky prodloužen. Pošlete mi prosím mail s potvrzením, že
můj účet na be2 a automatické prodloužení a platby budou pozastaveny po
uplynutí jednoho měsíce který jsem si zaplatil.

Děkuji
Němec Martin
nar.: 22.10.1987
Olomouc
tel: +420 773 773 907

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 14:26, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 07:00, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.