Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
mám neustále problémy řidičem PPL.
Měl mi dnes přivést zásilku s LIDL-SHOPU.Volal mi, že je na kraji ulice,že si mám pro ni dojít.
Kdyby to byl malý balíček, tak budiž, ale byl to velký těžký balík.Když jsem mu řekla, že mi má balík donést k domu k brance( myslím, že je to řidičů povinnost donést balík k domu),tak řekl, že ne a zavěsil a odjel.
Není to poprvé, pokaždé nám balík nedoručí. Vždy ho odveze na výdejní místo, i když jsem doma a čekám, telefon zásadně ani nebere.
Platím si za balík do ruky a takto dám navíc za dopravu do zásilkovny.
Když volám na zákaznickou linku, abych podala stížnost, tak půl hodiny to tam nikdo nebere.
A i když jsem se jednou v minulosti dovolala, tak paní operátorka se pana řidiče vehementně zastávala a nic se s tím neudělalo.
Jana Hulínská
Sjednat nápravu, domluva řidiči, aby se to více neopakovalo, a vždy mi bylo zboží řádně doručeno k domu.
Písemné vyjádření o nápravě a řešení s řidičem.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.