Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34536Pomalá reakce na požadavky zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2019, před 5 lety

Jiří Liška

Znění stížnosti

PPL nebyla schopna zadat včas informaci odesilatele o změně platba dobírkou za platba zaplacená, tudíž pro Vás ZAPLACENO! z tohoto důvodu jsem se dnes nedostal ke svému zboží, dále jsem neodeslal zakázku Vámi požadovanou. toto spolu souvisí a to tak,že došlo k záměně zásilek. Má zásilka má číslo 40794743444 a na Vaši stránce jsem se dozvěděl, jen že jsem nepřevzal zásilku ale proto že bylo požadováno opětovné zaplacení když odesilatel dobírku stornoval a Vy jste to nerespektovali, to jste tam již neuvedli.
Toto je Váš přístup k zákazníkovi?
Až mi konečně dodáte zásilku v pořádku potom předám vašemu kurýrovi kterou měl vyzvednout dnes.
S pozdravem Jiří Liška


Požadované řešení

doručit zásilku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 10:00, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2019 12:21, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.