Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od společnosti Elkan Group, s.r.o. , jsem prostřednictvím e-shopu skvelesaty.cz objednávala 4 ks šatů Numoco. Následně mi byla doručena zásilka obsahující 3ks naprosto jiného oblečení, bez ochranného obalu a také bez jakékoli faktury.
Obratem jsem kontaktovala společnost a odeslala zboží zpět. Společnost reagovala až po zprávě na facebookových stránkách s tím, že se omlouvá a mám zboží zaslat zpět na uvedenou adresu, slibuje návrat uhrazené částky, prosí dokonce o číslo balíku, aby se jim neztratil. Komunikace ze strany společnosti je pouze krátká a bez diakritiky, následující den bez odezvy.
Nyní, když jsem objevila tolik špatných zkušeností zákazníků, se obávám, zda-li dojde k navrácení uhrazené částky.
4 ks šaty Numoco
Navrácení finančních prostředků mne i dalším podvedeným osobám
Zrušení podvodného E-shopu
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.