Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34540Academic Singles Platební upomínka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2019, před 5 lety

Lubomír Mička

Znění stížnosti

Academic Singles po mne požaduje zaplacení 3 měsíčního předplatného.
Při registraci 22.05.2019 jsem souhlasil s 1. měsícem předplatného za 149 Kč (internetovou platbou). Toto jsem zaplatil. Tím jsem údajně nevědomky potvrdil souhlas s následující další platnou 2247 Kč. Vědomě bych s touto částkou nikdy nesouhlasil.

Komunikuji emailem s Oddělením pohledávek, s paní J. H.

Níže konunikace:

1. 8. 2019 jsem napsal:

Dobrý den.

Děkuji za vaši zprávu.

Čásku 29.32EUR, jako pokus o smír jsem Vám zaslal za Vámi opravdu poskytnuté služby a jako uznání části služby.

Mrzí mne že tento krok neakceptujete a že dle Vašeho tvrzení proces vymáhání nadále pokračuje.

Dovoluji si Vás také upozornit, že si jsem vědom existence žádné smlouvy mezi mnou a společností be2.

Dále také namítám, čl. 8 odst. 2 obchodních podmínek společnosti be2 (dostupné na adrese: https://www.academicsingles.cz/info/vseobecne-obchodni-podminky-vop-spolecnosti-academic-singles) je překvapivým ustanovením ve smyslu § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, a proto se k němu nepřihlíží. Nemohlo tak dojít k automatickému prodloužení smlouvy. To znamená, že vůbec žádná pohledávka nevznikla a pak tedy já nemám u Vás žádný dluh.

L
______________________________________________________________
> Od: "be2 collections"
> Komu: L
> Datum: 29.07.2019 12:30
> Předmět: Re: [Ticket#2019072010030355] NALÉHAVÉ - Academic Singles Platební upomínka - pokus o smír
>

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Stáhnutí členského poplatku z kreditní karty, kterou jste použili k prvotní platbě je standardní platební metoda při online členství, ke kterému jste se zavázali. Informace o zavázání se k prolongovanému členství i o poplatcích z toto vyplývajících byly indikovány na platební stránce i ve Všeobecných obchodních podmínkách na naší stránce.

Vzhledem k tomu, že tyhle informace Vám byly taky předloženy při první objednávce a v uvítacím mailu, na úhradě dlužné pohledávky trváme.

Je nám líto, jestli tyhle informace unikli Vaší pozornosti.

Je nám líto, pokud jste neměl/a zájem o prodloužení Vašeho členství, které proběhlo dne 23.06.2019. V tom případě však bylo nutné nám zaslat Vaši výpověď nejméně 4 dny před datem plánovaného prodloužení Vašeho členství. Tato informace Vám byla poskytnuta při objednání a zaplacení služby a také prostřednictvím našich obchodních podmínek, se kterými jste při provedení platby souhlasil/a. Vaše Prémiové členství není automaticky zrušeno ani v případě, kdy naše služby nevyužíváte.

Dne 29.07.2019 jsme přijali platbu 29.32EUR. Dlužná částka nebyla uhrazena v plné výši tak, jak bylo uvedeno v platební upomínce a z tohoto důvodu proces vymáhání nadále pokračuje.

Můžeme potvrdit, že po zaplacení dlužné částky Vaše předplatné už nebude více prodlouženo a nebudou požadovány žádné další platby.


S pozdravem,

J. H.

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________


24/07/2019 23:30 - Lubomír Mička wrote:

Dobrý den.

Také Vám děkuji za zprávu.

1. Screen shot nelze zobrazit. V poště jsem od Vás žádný email z 22. 5.2019 nenašel.

2. Nejsem si vědom existence žádné smlouvy mezi Vámi a společností be2.

3. Dále namítám, čl. 8 odst. 2 obchodních podmínek společnosti be2 (dostupné na adrese: https://www.academic singles.cz/info/vseobecne-obchodni-podminky-vop-spolecnosti-academic-singles) je překvapivým ustanovením ve smyslu § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, a proto se k němu nepřihlíží. Nemohlo tak dojít k automatickému prodloužení smlouvy. To znamená, že vůbec žádná pohledávka nevznikla a pak tedy já nemám u Vás žádný dluh.

4. Vzhledem k tomu, že jsou podmínky, které mi tvrdíte velmi neobvyklé, ze zkušeností, v porovnání jiných institucí minimálně zvláštní, zmatečné, nesouhlasím s Vašim požadavkem platby, přiznání vámi nazvaného dluhu.

5. rekapitulace a pokus o smír



22. 5 - 22. 6. 2019 - 149 Kč - zaplaceno 22. 5. 2019

22. 6 - 22. 7. 2019 - 749 Kč (29,32 Eur) - zaplaceno 25. 7. 2019 - nikdy bych s takovou částkou za Vaše služby nesouhlasil.


______________________________________________________________
> Od: "be2 collections"
> Komu: L
> Datum: 24.07.2019 15:25
> Předmět: Re: [Ticket#2019072010030355] NALÉHAVÉ - Academic Singles Platební upomínka
>

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Naše záznamy ukazují, že jste si k datu 22.05.2019 objednali a uhradili Premium členství na období: 1 měsíc(e/ů).

Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasil/a s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.

Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 22.05.2019 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).



Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.

Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.

V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2530 Kč (datum prolongace: 23.06.2019).

Žádáme Vás tudíž o úhradu dlužného poplatku na náš bankovní účet, a to co nejdříve, abyste se tak vyhli navýšení dlužné částky o další poplatky.


Naše bankovní detaily jsou následující:

Společnost: be2 Sarl
Banka: HypoVereinsbank Muenchen
IBAN: DE62700202700667972744
Swift/BIC: HYVEDEMMXXX
Reference: citujte prosím z upomínkového emailu
Suma: 2530 Kč (2247 + 283 poplatky)

Banka a adresa banky:

HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 14
80333 Mnichov
Německo

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven.

Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla vypovězená a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.

Můžeme potvrdit, že Vaše žádost o výmaz byla zpracována.

Vzhledem k obchodním a daňovým právním předpisům musejí být určité údaje, jako jsou informace o platbách, uchovány po dobu 10 let a budou vymazány po uplynutí této lhůty.

Můžeme však potvrdit, že veškeré ostatní informace již byly vymazány.

Upozorňujeme, že proces vymáhání pohledávky bude pokračovat až do potvrzení platby.



S pozdravem,

J. H.

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________


22/07/2019 21:10 - Lubomír Mička wrote:
Dobrý den paní H.


Děkuji Vám za vyčíslení dlužné částky včetně pokut a manipulačních poplatků ke dni 22. 7. 2019. částka je i za budoucí služby, nebo se mýlím?

Po prostudování zaslaných emailů mám následující otázky.

22.5. 2019 jsem mimo jiné zaplatil první platbu 149 Kč za 3 měsíční prémiové členství. Které by tedy platilo do 22. 7. 2019.

23.6. 2019 dle Vašeho sdělení se obnovilo. Proč tedy, když by mělo platit až do 22. 7. 2019?

20. 7. 2019 upomínka. Čeho když viz výše bych měl platit k 23. 7. 2247 Kč na další 3 měsíce prémiového členství?

Chápu to správně?

Jak dořešíme tuto časovou poslouponost, Vaším potvrzením, případně vyvrácením, mohu zaslat peníze.



Rád bych doplatil pouze co Vám dlužím, včetně manipulačních poplatků.

Službu dále používat nebudu a trvám na smazání všech dat.



Berte prosím tento email jako výpověď ze stávající smlouvy. Žádná budoucnost neude.

Okamžité zrušení obnovy členství.


Děkuji za pochopení.

L
______________________________________________________________
> Od: "be2 collections"
> Komu: lmicka@centrum.cz
> Datum: 22.07.2019 16:43
> Předmět: Re: [Ticket#2019072010030355] NALÉHAVÉ - Academic Singles Platební upomínka
>

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Převeďte prosím sumu ve výši 2530Kč prostřednictvím služby
PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/home), využitím funkce “Odeslat platbu”, a to na následující emailovou adresu:

paypal@be2.com
Referenční číslo: citujte prosím z upomínkového emailu

V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com.
Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.

V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:

Majitel účtu: be2 Sarl
Banka: UniCredit Bank – HypoVereinsbank
IBAN: DE62700202700667972744
SWIFT/BIC: HYVEDEMMXXX
Celková suma úhrady: 2530Kč
Referenční poznámka: citujte prosím z upomínkového emailu
Adresa banky: UniCredit Bank – HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D–80333 Mnichov, Německo

Mějte prosím na paměti, že v případě mezinárodního bankovního převodu je potřebné místo standardního čísla účtu uvést tzv. IBAN a místo 4-místného kódu banky zadat tzv. BIC/ SWIFT kód, přičemž variabilní symbol v daném případě není potřebné uvádět.

Je možné požádat o definitivní vymazání Vašich osobních údajů v našem systému v souladu s GDPR, což však znamená i vymazání Vašeho profilu na stránce.

V případě vymazání Vašich osobních údajů bude zároveň vymazán Váš profil na stránce a tudíž ho nebude možné více využít / a o všechny údaje ve Vašem profilu a o všechny Vaše zprávy přijdete. Vezměte prosím na vědomí, že již zaplacený poplatek za Prémiové členství / jeho poměrnou část si nebudete moci nárokovat.

Dejte nám vědět, pokud si přesto přejete vymazat Vaše osobní údaje a profil vázán na adresu, ze které píšete?


Děkujeme Vám a přejeme Vám úspěšný den.

S pozdravem,

J. H.

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________


20/07/2019 21:30 - L wrote:
Dobrý den.

Patební upomínka a částka po uplynutí 3 měsíčního zkušebního členství prémium.

Z těchto důvdů Vás žádám o vyčíslení dlužné částky včetně pokut a manipulačních poplatků ke dni 22. 7. 2019.

Tyto Vám okamžite zaplatím.

Bezprostředně po obdržení mé platby žádám o smazání všech mých osobních údajů a dat, na Vašem serveru, zrušení profilu, rozvázání další budoucí spolupráce.

Omlouvám se za vzniklé komplikace.

L

______________________________________________________________
> Od: "Management pohledávek Academic Singles"
> Komu: L
> Datum: 20.07.2019 08:02
> Předmět: NALÉHAVÉ - Academic Singles Platební upomínka
>


Academic Singles
Platební upomínka



Vaše předplatné na www.academic-singles.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 178.77.208.58
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2019-06-23-191161806-AS-DN (uveďte prosím při platbě)
20.7.2019
Vážený pane Mička Lubomír,

ke dni 23.6.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 22.5.2019 s uvedením e-mailové adresy lmicka@centrum.cz).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 3měsíční Premium členství


Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 23.6.2019 připsán.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK.


Uhradit nyní


Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.

Převeďte prosím sumu ve výši 2 530,00 CZK nejpozději do 26.7.2019 prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující e-mailovou adresu:

paypal@be2.com
Referenční číslo: CZ-2019-06-23-191161806-AS-DN

V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.

V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:

Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:

be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 530,00 CZK
CZ-2019-06-23-191161806-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany
Včasné zaplacení je jediný způsob, jak zabránit navýšení nákladů.

Více informací naleznete v sekci s často kladenými dotazy, uvedenými níže.

**************************************
Tato zpráva Vám byla zaslaná automaticky.
Nereagujte na ni prosím, jelikož adresa odesílatele není uzpůsobena pro přijímání emailů.
Platnou kontaktní adresu najdete v sekci Pomoc.
**************************************
S pozdravem

M. B.
Oddělení pohledávek Academic Singles


Produkt

Prémiové členství u Academic Singles


Požadované řešení

Uznání již zaplacené části za opravdu poskytnuté služby. (149 Kč 22.5. 2019 a 749 Kč=29,32 Eur 25. 7. 2019)
Žádné další platby. Zrušení profilu, smazání všech dat, zrušení automatické obnovy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 21:45, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2019 10:00, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.8.2019 11:19, před 5 lety


Lubomír Mička

Dobrý den.

Trvám na svém předchozím stanovisku.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle Vašeho požadavku přeposílám také na uvedený email.

L

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 11:06, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 07:18, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 16:41, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.