Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 5.6.2019 jsem prvotně uhradila na stránce www.be2.cz prostřednictvím platební karty částku 156Kč.
Nyní mi přišla platební upomínka ke dni 5.7.2019 s tím, že můj 3měsíční Přemium členství je automaticky obnovené a já mám zaplatit členský poplatek 2247K4, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283Kč, tj. celková částka 2530Kč a to příjemci be2, IBAN: DE62700202700667972744, BIC/Swift-Code: HYVEDEMMXXX, banka: UniCredit Bank – HypoVereinsbank.
Platební upomínka obsahuje text:
"Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s naimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/la. Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány."
3měsíční Premium člensství
Lze nějak opustit od platby 2530Kč??? Dále chci vypovědět smlouvu s firmou Be2. Děkuji
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat. Spotřebitelka proto není povinna společnosti nic hradit, neboť smlouva nemohla být bez jasného a informovaného souhlasu spotřebitelky automaticky prodloužena. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž požádat o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Spotřebitelce dále doporučujeme, aby pro jistotu smlouvu vypověděla. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, kontaktovala jsem společnost. Poplatek 2530,- Kč jsem musela uhradit. a došel mi i e-mail od zakaznickyservis@be2.cz:"Toto je potvrzení Vaší výpovědi.Vaše Premioné člentví bude ukončeno dne 05/11/2019. Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby".
Tak doufám, že už to mám vše vyřízené. Seznamka mi i s blokací a novou kartou a všemi poplatky za platbu v zahraničí a dopis od zahraničí vyšla přes 3000,- Kč. A žádného chlapa jsem ani neviděla. Můj účet u nich nešel po celou dobu ani rozkliknout. Takže za mě už Be2 nikdy více!!!!!
Děkuji serveru Vašestížnosti.
Hodnocení: