Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zaregistroval jsem se na internetové seznamce Be2 za měsíční poplatek 149 korun na měsíc.
Přehlédl jsem podmínky pro podmínky zrušení účtu a tím pádem automatické prodloužení účtu na seznamce za poplatek 2247 korun,který je automaticky prodlužován,peníze jsem neodeslal.
Na ukončení a odstoupení smlouvy v zásadě reagují automatickými maily.
Seznamka Be2
Smazání profilu a ukončení služby.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat. Spotřebitel proto není povinen společnosti nic hradit, neboť smlouva nemohla být bez jasného a informovaného souhlasu spotřebitele automaticky prodloužena. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
četl jsem podmínky smlouvy a smlouva je dle mého názoru neplatná ,jelikož popírá základní lidské právo a to je právo se hájit viz.cituji,
zákazník se zavazuje ,že vůči společnosti BE2 se vzdá veškerých žalob,nároků na náhradu škody....
Z toho mi zásadně plyne ,že smlouva je napsaná jednostranně a už od počátku znevýhodňuje zákazníka ,který se tedy musí nechat vše líbit ,může být sankciován a sám nemůže nic?
Navíc na stránkách seznamky ve všeobecných podmínkách jsem se nedočetl nikde o částce ,která má být zaplacena a hlavně za jakých podmínek ?
Vnímám,že jsem byl uveden společností v omyl, protože d-test tu eviduje téměř dva tisíce stížností lidí ,řešící podobný problém.
Odhlásit se z účtu je bez vašeho formuláře nemožné ,přitom službu uzavírám pouze kliknutím ,že by nepřiměřený požadavek?
Navíc nechci ani domyslet ,co Vaše seznamka způsobím lidem za potíže ,když přehlédnou podmínky a neoprávněně zaplatí Vaši požadovanou částku,matky z dětmi ,lidem v nouzi.
Žádám o férovost v tom smyslu ,že Vaše podmínky prodloužení členství ,budou lidé včas upozorněny i jakým stylem bude částka hrazena,protože Vaše podmínky ,jak zřejmě víte většina lidí přehlíží,což samozřejmě víte a zřejmě s tím nadále nic neděláte.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na sdělení spotřebitele reagovala.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.