Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34547Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2019, před 5 lety

Marek Durila

Znění stížnosti

1. Klidný pokoj platili sme si dle doporučení klidnou lokalitu, na chodbě furt někdo lítal, mlátil dveřma z jiného hotelu byla slyšet hudba.
2. 2X reklamované okno, kdy se ventilačka nedala otevřít, resp. se člověk bál, že mu spadne okno na hlavu, 2X reklamovaná baterie, kdy mi párkrát málem zůstala v ruce.
3. Museli sme si říkat o toaetní papíry a výměnu ručníků, dle mě by toto mělo být automaticky.
4. Úklid byl dělaný tak napůl, chápu, že nemůže být denodenně vyčištěný záchod, ale třeba v Egyptě to tak bylo a to uklízel chlap, zde uklízely Ukrajinky tj. levná pracovní síla.
Byla nam nabídnuta změna pokoje majitelem díky mému postížení ale to defacto 2 dny před odjezdem.
5. Allinclusive light, kdybych věděl, že pro pití holkám od bazénu budu muset chodit do restaurace, protože na baru bylo placené, vybíral bych si něco jiného.
Žádný místní nápoj krom piva, byť bylo avízováno např. nějaký místní alkoholický nápoj se nekonal.
6. Delegátka na schůzce s náma byla asi 10 min, když sem jí pak žádal jaké sou možnosti případně prodloužení, by\ť sem věděl, že nezůstaneme to se snažila, ale při spoždění autobusu od hotelu a zavolání jí, jak bylo doporučeno neměla čas, prý je na policii, že prý autobus přijede.
7. postel 140 cm pro 2 dospělé je docela masakr, navíc byla proleželá takže člověka docela boleli záda.
8. Klimoška jen u dětí v obýváku s kuchyní, nikoli v ložnicxi, vědět to tak též si vyberu něco jiného, hlavně, že sme si platili za apartmán.

Suma sumárum dovolená byla dobrá, ale neodpovídala ceně, na stránkách CK bylo buď poskrovnu informací a nebo mylné, viz allinclusive.


Produkt

23.7.30.7.2019 Sozopoli style Bulharsko Burgas


Požadované řešení

alespoň 35% návratu částky zpět,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2019 13:37, před 5 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 15:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.