Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3455Vadný konektor tabletu ACER

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2014, před 11 lety

Adam Wiltsch

Znění stížnosti

20. 12. 2013 jsem zakoupil v prodejně TAUER Elektro Svitavy (Milady Horákové 4) - Tablet ACER Iconia Tab B1-710. Během měsíce přestala fungovat kabelová část nabíječky (to jsem neřešil, protože nepojedu reklamovat 100 km nabíječku) - koupil jsem si značkovou od Hamy a tablet fungoval dál. Následně přestal fungovat i konektor napájení - respektive fungoval jen v některých polohách - k tomu se přidalo i špatně fungující tlačítko zesilování zvuku. Tablet jsem reklamoval 9. 5. 2014 V mailu mi napsali, že reklamaci neuznávají, že mi vnikla voda do základové desky a opravu si můžu zaplatit sám (2600,-) nebo jim zaplatím 800,- manipulační poplatek a oni mi tablet vrátí bez opravy a nebo jim ho nechám zdarma. Napsal jsem jim, že tablet fungoval a proto nebudu měnit základovou desku - takže ho chci vrátit v bezchybném stavu. SMSkou mi odepsali, že reklamace je vyřízena. Zašel jsem na prodejnu a tam mi řekli, že to neuznají. Tablet jsem nepřevzal a volal do Servisního centra ACER, kde mi řekli, že se mnou nemají smluvní vztah a že záležitost vyřizuje HP TRONIC Zlín. Tam mi nezvedají telefony a dělají mrtvého brouka. Vodu jsem do tabletu nelil a tablet fungoval a pravděpodobně funguje - nevím, proč bych měl kvůli vadnému konektoru měnit základovou desku a nechápu, jak může být deska zoxidovaná, když jsem vlastníkem tabletu pár měsíců. Tablet leží na prodejně, kde s tím nechtějí mít nic společného a odvolávají se na autorizovaný servis atd. Mám 3 protokol o opravě, reklamační list a cenovou nabídku. 3 dokumenty, které nic neříkají a nedávají smysl...Zjištěná závada: prolití tekutinou


Produkt

Dotykový tablet Acer Iconia Tab B1-710 bílý - Servisní případ ID 8814494G


Požadované řešení

Žádám opravu tabletu nebo výměnu za tablet jiný - bezchybný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 10:43, před 11 lety

Společnost by měla prokázat, že oxidace je příčinou reklamované vady. Je možné si vyžádat fotografie. Pokud oxidace nezpůsobuje reklamovanou vadu, není možné z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a vada by měla být posouzena. Dále platí, že projeví-li se vada do šesti měsíců od převztatí věci, má se za to, že byla přítomná již při převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Důkaz opaku provádí prodávající.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 14:50, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.