Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 10.8.2018 jsem poslal výpověď smlouvy, aby mi ukončili neoprávněné strhávání plateb. Poslal jsem jim to přesně podle toho jak chtěli. Na emaily vůbec nereagovali, tak jsem to bral že je to uzavřené. Dnes vidím na účtu, že mi zase po roce strhli částku za 4788,-. Nevím co mám už dělat. Vůbec se mnou nekomunikují. Mám si vyměnit platební kartu za jinou?
Vrácení stržené částky a oficiální ukončení smlouvy
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel vypověděl členství, není důvod pro to, aby došlo k jeho prodloužení. Vyzýváme proto společnost k tomu, aby ukončení členství potvrdila a zdržela se vymáhání dalších částek.
Pokud by získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, bezdůvodně by se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.
Spotřebitel by se také mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více informací o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.