Společnost


Zlatovánek spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34551Nevhodné chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2019, před 5 lety

Ilona Vacková

Znění stížnosti

Dnes v 10:09 jsem jela ráno autobusem z Nové Vsi u Litomyšle do Litomyšle. Autobus má číslo Bus 680827. Řidič tohoto autobusu mi místo tři korun, co jsem měla zaplatit namarkoval korun 18, protože prý nemám platný ISIC. I přes to, že jsem mu ukazovala prodloužení platnosti až do 12/2019 mi nedal slevu a místo toho mi vyhrožoval vyhazovem z autobusu. Zaplatila jsem tedy 18 korun, protože v autobuse seděla už moje malá sestra. Navíc se řidič choval arogantně a vyl více než nepříjemný.
Tím chci tedy říci jediné. Není to poprvé, co jsem na tohoto řidiče slyšela stížnost a zrovna má povaha nepatří k těm, co nad tím mávne rukou. Pokud se mi to tedy ještě jednoz s timto či s jinym řidičem stane, nebude mi dělat velký problém si stěžovat dál a k jinym lidem.


Požadované řešení

Vyhazov řidiče. Takovyhle lidé by neměli tuto práci dělat, akorát tím znepříjemňují život ostatním. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2019 12:53, před 5 lety

Pokud měl student platný průkaz ISIC, měl nárok na poskytnutí studentské slevy. Pokud spotřebitelka nesouhlasí s účtováním doplatku, je na místě podat společnosti stížnost.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 21:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.