Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes v 10:09 jsem jela ráno autobusem z Nové Vsi u Litomyšle do Litomyšle. Autobus má číslo Bus 680827. Řidič tohoto autobusu mi místo tři korun, co jsem měla zaplatit namarkoval korun 18, protože prý nemám platný ISIC. I přes to, že jsem mu ukazovala prodloužení platnosti až do 12/2019 mi nedal slevu a místo toho mi vyhrožoval vyhazovem z autobusu. Zaplatila jsem tedy 18 korun, protože v autobuse seděla už moje malá sestra. Navíc se řidič choval arogantně a vyl více než nepříjemný.
Tím chci tedy říci jediné. Není to poprvé, co jsem na tohoto řidiče slyšela stížnost a zrovna má povaha nepatří k těm, co nad tím mávne rukou. Pokud se mi to tedy ještě jednoz s timto či s jinym řidičem stane, nebude mi dělat velký problém si stěžovat dál a k jinym lidem.
Vyhazov řidiče. Takovyhle lidé by neměli tuto práci dělat, akorát tím znepříjemňují život ostatním. Děkuji
|
Tweet |
Pokud měl student platný průkaz ISIC, měl nárok na poskytnutí studentské slevy. Pokud spotřebitelka nesouhlasí s účtováním doplatku, je na místě podat společnosti stížnost.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.