Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34559Nedoručení zásilky "balík do ruky", auto nezastavilo a projelo rovnou na pobočku pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2019, před 5 lety

Miluše Zelinková

Znění stížnosti

Dnes, 2.8.2019, mi bylo doručeno oznámení přes sms a mail, že mi bude doručena zásilka v rozmezí 8,00-14,00 hod.. Jednalo se o zásilku "doručení do ruky", kterou jsem zaplatila. Zásilka mi nebyla doručena a došlo mi opět sdělení sms a mailem, že jsem nebyla zastižena v uvedenou dobu a tak si mám jít zásilku vyzvednout na pobočku!!!! ZDŮRAZŇUJI, ŽE JSEM BYLA DOMA a co je ještě horší - byla jsem na balkoně a viděla kolem domu projet doručovací vůz pošty, které ale jelo stále dál. NIKDO nezastavil a neobtěžoval se o řádné rodučení. Je vic než jasné, že auto jelo rovnou uložit zásilku na pobočku, protože za pár minut jsem viděla jet auto opačným směrem /od pobočky/. Nejhorší na tom je fakt, že ona pobočka, která rozvoz zabezpečuje je ode mne kousek /Brno-Slatina/!!!!!! Nebudu si chodit vyzvedávat zásilku, protože mám zaplaceno doručení do rukou a evidentně se níkdo o doručení ani nepokusil!!!!! Budu o tom informavat Region, který má onu doručovací pobočku v kompetenci.
ŽÁDÁM TÍMTO O URYCHLENOU NÁPRAVU A DORUČENÍ ZÁSILKY A TO OKAMŽITĚ!!!!!


Produkt

Jedná se o zásilku DR9594880916M.


Požadované řešení

OKAMŽITÁ NÁPRAVA DO 5.8.2019 A TI TÁNM ŽE BUDE ZÁSILKA DORUČENA DO RUKOU PO OZNÁMENÍ A DODRŽENÍ TERMÍNU DODÁNÍ. STÍŽNOST BUDU POSTUPOVAT NA VYŠŠÍ MÍSTA!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2019 17:22, před 5 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.