Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, jedná se mi o zásilku číslo: 40757705603. Historii jejího putování už si zjistíte sami.
Řidič ji doručil na výdejové místo Camping city namísto objednané adresy. Já jsem přes váš systém přesouvala doručení o 2 dny později, ale na původní adresu. A to jsme si to s řidičem ještě ten den potvrzovali. Ne každý má k dispozici auto a plahočit se ve vysokých teplotách po rozkopané silnici do Camping city (které není ani tímto názvem označeno) a nést pak těžký balík nazpátek, za to se opravdu PPL služba neplatí.
S pozdravem
Zdenka Trojánková
stačí když doručíte zásilku na dohodnuté místo, ne to, které si určíte sami bez potvrzení zákazníka
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.