Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Vážení, dne 30.7. jste mi ve 13.00 h. doručovali zásilku bez toho, aniž byste mne předem informovali. Potom, co mi kurýr odmítl zásilku dovézt ve 3 hodiny a pozdeji, kdy už jsem měla být doma, domluvila jsem se s nim na dodávce 2.8. Celý den jsem zásilku netrpělivě vyčkávala, neboť to byl dárek k narozeninám, který jsem ten den chtěla předat, ale zásilky jsem se bohuzel nedočkala. Jaké bylo pro mne překvapení, když jsem se ve sledování zásilky dočetla, že byl v 8 hodin domluven jiný termín????!!!! Opravdu jsem zklamaná vašimi službami a očekávám vaše vysvětlení a informaci, kdy zásilku dodáte.
S pozdravem, Marcela Nováková
Hmotný, větší dar k narozeninám
Podání vysvětlení, informace o dodaní zásilky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.