Společnost


Lateria Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34564Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2019, před 5 lety

Klára Zajacová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám velmi špatnou zkušenost.
Před cca 2 měsíci jsem reklamovala chytré hodinky, které jsem koupila jako dárek. Zanedlouho přestaly fungovat, tak jsem se rozhodla pro reklamaci.
Objednávka byla uskutečněna 9.12.2018.
Dne 31.1.2019 jsem napsala mail, jakým způsobem bych mohla reklamaci provést a ještě ten samý den mi bylo odpovězeno. To byla od nich bohužel poslední zpráva. Hodinky začali pak zase na chvilku fungovat, ale pak zase ne, tak jsem je zabalila a i s dopisem zaslala na reklamaci dne 30.4.2019 (podací lístek z pošty mám stále doma).
Od té doby i přes několik mailů co jsem poslala a ptala se na nějaké info o reklamaci jsem začala psát i maily, že bych prosila vrácení zboží i peněz za poštu, ale do dnešního dne (2.8.2019) jsem nedostala žádnou odpověď. Prostě nic. Už ztrácím trpělivost...


Produkt

Hitmall.cz - Chytré hodinky Relogio Y696


Požadované řešení

Vrácení peněz spolu s náklady na poštu.

O zboží již zájem nemám z důvodu chování k zákazníkovi ze strany prodejce...

Takhle nemám ani peníze a ani zboží, za které jsem zaplatila


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2019 22:50, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne jejího uplatnění, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.

K vyřízení reklamace dojde až v okamžiku, kdy prodávající spotřebitelku vyrozumí (ať už písemně nebo osobně) o tom, jakým způsobem byla jeho reklamace vyřízena (tedy zda byla s reklamací úspěšná či nikoli). Teprve tehdy je možno reklamaci považovat za vyřízenou - prodávající se jí již nebude muset zabývat. Prodávající tedy musí spotřebitelku informovat, že její reklamace byla vyřízena.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2019 10:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.