Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#34567Oprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2019, před 5 lety

apolosgs Polák

Znění stížnosti

Nechal jsem si opravit mobilní telefon asus rog phone 2x jsem žádal o cenu dílů a cenu samotné práce a nic dále cena opravy 6700 obrazovky dále cena dílů se pohybuje maximálně do 3000 to teda technik si bere 3700 za opravu to si mi zdá sakra hodně dále mi bylo zdeleno když si nechám opravit telefon jinde stracim záruku dále nabízel jsem že novou obrazovkou pošlu i s rozbitým telefonem bylo mi zdeleno že tak to nejde takže musím platit předražený servis prosím o vysvětlení


Produkt

Asus rog phone


Požadované řešení

Žádám vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 12:16, před 5 lety

Společnost případně nemůže zamítnout reklamaci z důvodu, že zařízení bylo opraveno v neautorizovaném servisu. Zákon takovou možnost neumožňuje. Jestliže si strany sjednali takové omezení (např. v obchodních podmínkách), dle ustanovení § 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se k tomu nepřihlíží.

Případným řádným odůvodněním reklamace by tak jedině bylo, kdyby společnost prokázala, že neodborným zásahem do zařízení si vady spotřebitel způsobil sám. Pouhé konstatování skutečnosti, že zařízení bylo opraveno u jiné společnosti, by tak nebylo řádné vyřízení reklamace.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.