Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechal jsem si opravit mobilní telefon asus rog phone 2x jsem žádal o cenu dílů a cenu samotné práce a nic dále cena opravy 6700 obrazovky dále cena dílů se pohybuje maximálně do 3000 to teda technik si bere 3700 za opravu to si mi zdá sakra hodně dále mi bylo zdeleno když si nechám opravit telefon jinde stracim záruku dále nabízel jsem že novou obrazovkou pošlu i s rozbitým telefonem bylo mi zdeleno že tak to nejde takže musím platit předražený servis prosím o vysvětlení
Asus rog phone
Žádám vysvětlení
|
Tweet |
Společnost případně nemůže zamítnout reklamaci z důvodu, že zařízení bylo opraveno v neautorizovaném servisu. Zákon takovou možnost neumožňuje. Jestliže si strany sjednali takové omezení (např. v obchodních podmínkách), dle ustanovení § 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se k tomu nepřihlíží.
Případným řádným odůvodněním reklamace by tak jedině bylo, kdyby společnost prokázala, že neodborným zásahem do zařízení si vady spotřebitel způsobil sám. Pouhé konstatování skutečnosti, že zařízení bylo opraveno u jiné společnosti, by tak nebylo řádné vyřízení reklamace.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.