Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
6.2.2019 jsem si zakoupil dva poukazy v hodnotě 9.800,- Kč na zákrok Verjú. Chtěl jsem tento zákrok podstoupit jak je v nabídce na pobočce v Brně. V červnu jsem měl dva závazné termíny, které mi postupně posouvali a rušili s tím, že přístroj doposud v Brně nemají a to je do dnešních dnů pořád v nabídce. I přes moji urgenci mi peníze stále nevracejí. Podal jsem tedy stížnost na ČOI a budu čekat jak celá věc dopadne. Dejte si tedy pořádný pozor na tuto vykutálenou kliniku a raději plaťte až v době zákroku. jak sami zde čtete tak od zaplacení uběhlo neuvěřitelných 6 měsíců a nic ze strany Medik Hausu.
Verjú
Požaduji vrátit peníze. Prodávající by měl okamžitě vrátit peníze pokud není schopen službu v Brně zajistit a ne uvádět cíleně v omyl řadu klientů tím, že je klamavě podvádí.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel by pak měl možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den
Velice se omlouváme za vzniklé potíže. Děláme co je v našich silách, abychom tuto situaci vyřešili co nejdříve.
Děkujeme za pochopení.
Petra Pavelková
MEDIK HAUS s.r.o.
Spotřebitel nám zaslal následující informaci: "Po dlouhé době a až po zveřejnění nekalé praktiky Medic Hausu a zapojení ČOI mi vrátili zpět peníze. Prosím o zastavení stížnosti."
Stížnost na základě této informace uzavíráme.