Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34568Verjú

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2019, před 5 lety

Vladimír Kučera

Znění stížnosti

6.2.2019 jsem si zakoupil dva poukazy v hodnotě 9.800,- Kč na zákrok Verjú. Chtěl jsem tento zákrok podstoupit jak je v nabídce na pobočce v Brně. V červnu jsem měl dva závazné termíny, které mi postupně posouvali a rušili s tím, že přístroj doposud v Brně nemají a to je do dnešních dnů pořád v nabídce. I přes moji urgenci mi peníze stále nevracejí. Podal jsem tedy stížnost na ČOI a budu čekat jak celá věc dopadne. Dejte si tedy pořádný pozor na tuto vykutálenou kliniku a raději plaťte až v době zákroku. jak sami zde čtete tak od zaplacení uběhlo neuvěřitelných 6 měsíců a nic ze strany Medik Hausu.


Produkt

Verjú


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze. Prodávající by měl okamžitě vrátit peníze pokud není schopen službu v Brně zajistit a ne uvádět cíleně v omyl řadu klientů tím, že je klamavě podvádí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2019 08:57, před 5 lety

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel by pak měl možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2019 10:01, před 5 lety

Dobrý den

Velice se omlouváme za vzniklé potíže. Děláme co je v našich silách, abychom tuto situaci vyřešili co nejdříve.

Děkujeme za pochopení.

Petra Pavelková
MEDIK HAUS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2019 11:32, před 5 lety

Spotřebitel nám zaslal následující informaci: "Po dlouhé době a až po zveřejnění nekalé praktiky Medic Hausu a zapojení ČOI mi vrátili zpět peníze. Prosím o zastavení stížnosti."

Stížnost na základě této informace uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.