Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Eeklamoval jsem po páté telefon oni tvrdí pokaždé něco jiného když chci vrátit peníze tak tvrdí,ze reklamace nebyla uznána.Telefon přesto opraví prý v rámci dobrých vstahů.Nazáručnim listě mám již čtyři razítka oprav jenže peníze vrátit nechtějí.Pokaždétvrdí,že je telefon zaprášen to je snad,ale každý pokud se používá deně mám nokia N8 zakoupen 31 května 2012
nokia n8 wlan:502D1DB1DC23 IMEI:351661056873924
nechci si jenom stěžovat dva roky dávám telefon do opravy nˇkdy jde dva týdny někdy dva měsíce od té doby co jsem jim řekl,že chci vrátit peníze tak tvrdí,že je zaprášen a neuznávaji reklamaci.Chci jenom spravedlnost.opčas se stává,ze se vyskytne kazovej výrobek a ten mám asi já bohužel
|
Tweet |
Spotřebitel může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy při reklamaci třetí stejné nebo čtvrté různé vady. I v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající má právo posoudit oprávněnost reklamace. Podmínkou je, že všechny reklamace musí být uznány. Situace, kdy prodávající reklamaci zamítne a zároveň vadu odstraní není v souladu s právem. Takový postup má znaky záruční opravy. Při zamítnutí reklamace nemá prodejce oprávnění do přístoje zasahovat. Prodávající by neměl těžit ze svého protiprávního jednání.
Pan Stanislav Štýbr byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.