Společnost


Stanislav Štýbr

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3457Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2014, před 11 lety

Beda Valtr

Znění stížnosti

Eeklamoval jsem po páté telefon oni tvrdí pokaždé něco jiného když chci vrátit peníze tak tvrdí,ze reklamace nebyla uznána.Telefon přesto opraví prý v rámci dobrých vstahů.Nazáručnim listě mám již čtyři razítka oprav jenže peníze vrátit nechtějí.Pokaždétvrdí,že je telefon zaprášen to je snad,ale každý pokud se používá deně mám nokia N8 zakoupen 31 května 2012


Produkt

nokia n8 wlan:502D1DB1DC23 IMEI:351661056873924


Požadované řešení

nechci si jenom stěžovat dva roky dávám telefon do opravy nˇkdy jde dva týdny někdy dva měsíce od té doby co jsem jim řekl,že chci vrátit peníze tak tvrdí,že je zaprášen a neuznávaji reklamaci.Chci jenom spravedlnost.opčas se stává,ze se vyskytne kazovej výrobek a ten mám asi já bohužel


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 10:12, před 11 lety

Spotřebitel může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy při reklamaci třetí stejné nebo čtvrté různé vady. I v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající má právo posoudit oprávněnost reklamace. Podmínkou je, že všechny reklamace musí být uznány. Situace, kdy prodávající reklamaci zamítne a zároveň vadu odstraní není v souladu s právem. Takový postup má znaky záruční opravy. Při zamítnutí reklamace nemá prodejce oprávnění do přístoje zasahovat. Prodávající by neměl těžit ze svého protiprávního jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:25, před 10 lety

Pan Stanislav Štýbr byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.