Společnost


KIM Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34570Obchod prodal nefunkční a poškozenou součástku do mobilu s poznámkou bez záruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2019, před 5 lety

Pavel Pešek

Znění stížnosti

Dobrý den, tento obchod mi prodal produkt číslo 59559 LCD Display + Dotyková Deska + Frame pro Leagoo M8 Black POUŽITÉ za 499 Kč plus 69 Kč poštovné, celkem za 568 Kč. Dne 24.7.2019 jsem balík vyzvedl. Zboží bylo poškozené dotyková deska byla poškrábaná a ještě nefunkční při připojení k desce mobilu.Dále display která funguje, ale má vadný pixel. Dne 26.7.2019 jsem odeslal kovový vnitřní díl plus dotykovou desku a nějakými malými díly sluchátko a malinká plastová tlačítka - volume+- a power.
Obchod na to reagoval že vrátí poměrnou částku dne 26.7.2019 v 15:17 hodin.
Balík číslo RR049623301CZ vyzvednutý firmou 30.7.2019.
Obchod žádal napsat urychleně ještě číslo účtu pro vrácení peněz.
Dále obchod již nekomunikuje přes mail.
Tento obchod nabízí nějakou záruku spokojenosti na 14 dní, což o spokojenosti se nedá vůbec nic dobrého napsat.
Žádný formulář ani doklad nechtěli do balíku přidat.
Dodali daňový doklad, který slouží i jako záruční list.

Nejsem sám dle heureka.cz kdo měl s vrácením peněz problémy s KIM Group s.r.o.

Připadám si tímto obchodem podveden, už jen tím že prodávají zmetky které asi nějaký servis vyndal při záruční opravě.
Netestovaný použitý díl prodávají se záručním listem, jako zajíce v pytli.

Přeji si vrátit odpovídající peníze na účet.
Pokud budu muset, vrátím na firmu LCD s vadným pixelem.



Děkuji za vyřízení


Pešek


Produkt

59559


Požadované řešení

Vrátit peníze s poštovným za vrácený nefunkční díl do mobilu a odečíst vadu LCD, který má nefunkční pixel. Vyrovnat se.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 12:38, před 5 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.