Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#34577Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2019, před 5 lety

Markéta Purschová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 25.7. jsem zakoupila vůz na pobočce v Teplicích.Snažila jsem situaci řešit reklamací, několika osobními jednámi na pobočcce , a také stížností na webových stránkách. FBI této společnosti mě již při sjednání služeb uvedl v omyl a to tím, že má jednat v nejlepším zájmu mé osoby a jak již uvádí v reklamách najít co nejlepší cestu k financování. Toto bohužel neproběhlo i přes ujištění , že je zadáno všem společnostem , se kterými Aures Holdings a.s. spolupracuje. Bylo mi řečeno , že jediná společnost , která mi úvěr schválila je banka Expo a ta ke schálení úvěru žáda vinkulaci nad 150 tis. a také GPS modul, který mi byl údajně přičten ke smluvní ceně vozu. K GPS modulu se váže takzvaný tablet řidiče a následně i pojistění carlife. Po dlouhý 4 hodinách kdy bylo přes 30 stupnu venku mi bylo řečeno, že si uver mohu rozmyslet, ale pravděpodobné , že mi ho již neschválí , jsem smlouvy podepsala. Ihned po odchodu jsem sms zprávou kontaktovala zaměstnance této pobočky s tím , že jsem byla pravděpodobně uvedena v omyl.Další tři dny si mě přehazovali takzvaně jako horký brambor , jsem si ověřila informaci u dalších finančních institutů s tím, že bych ráda věděla proč byla žádost zamítnutá i přes mou bonitu. Bylo mi řečeno , že zde žádná žádost neproběhla. Na pobočce jsem také žádala o možnost financovat vůz akčním úvěrem , kde bez jakýkolv inforamcí mi bylo řečeno, že na něj určitě nedosáhnu. Následně po konzulataci s právníkem jsem zjistila , že předávací protokol, který je nedílnou součástí kupní smlouvy neodpovídá v žádném případě vozu , který mi byl předán a není opatřen razítkem a podpisy , které sám vyžaduje.V kupní smlouvě jsou uvedeny jiný stav KM a také typ motoru neodpovídá, jsou v něm vypsány díly a vybavení , které můj vůz neobsahuje a i barva vozu není správně udaná.Také bylo zjištěno, že byl vůz vytopen , což jsem hlásila i na reklamaci, ale druhý den přišlo zamítnutí , a o vytopení není nikde ani zmínka. kupní cena vozu byla navýšena o více než 43 tis. a jelikož jsem nedostala fakturu , netuším z jakého důvodu , a jakými částkami a také mám povrzené kupní smlouvu auta na 120tis.V inzerci stálo, že je auto vybaveno parkovacími senzory a ty též nejsou na autě. O tom, že je auto z dovozu nebyla také ani zmínka. Při jednání jsem několikrát byla uvedena v omyl a skutečnosti by změnily mé rozhodnutí uzavřít tento obchod.Klamným jednáním mě paní Pelikánová nejen uvedla v omyl a nátlaku , ale také ohrozila vědomě mou ekonomickou situaci a postavení ve společnosti. Na internetu se píše o pozákaznickou servisu apod. a jedinému servisu , kterého jsem dočkala bylo pouze znehodnocování všeho co jsem řekla. Klamnými informacemi mi byly sjednány i další služby, které by jsem při adekvátním jednání a přesným informacím ze strany zaměstnance Aures holdings nikdy nepřistoupila.Ráda bych dostala zpět vyrovnání ceny vozidla a konečné ceny úvěru a zrušení všech služeb k tomuto obchodu vázané.S pozdravem Purschová Markéta


Produkt

1AT5103


Požadované řešení

navrácení finančních prostředků, které byly uzavřeny v důsledku klamného jednání zaměstnance Aures holdings a.s. a zároveň zrušení veškerých těchto služeb u daným společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 11:00, před 5 lety

Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Doporučujeme vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2019 12:47, před 5 lety

Vážená paní Purschová,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být v řešení. Předpokládám, že kolegové se s Vámi spojili ohledně dalšího postupu. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 15:10, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 20:39, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.