Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem už 3ks triček s límečkem značky NIKE.
Barva je černá a tmavomodrá a po vyprání barva mizí
a prostupuje jakási tmavočervená i na límečku.Nedá se to nosit.
Není to za málo peněz, ale co s tím.
Lístek od zakoupení bohužel už nemám nemám, jinak bych je šla vrátit.
S pozdravem Šerá Marcela
Brno
Špatná barva triček
Kompenzace ceny nebo výměna za něco jiného.
|
Tweet |
K uplatnění reklamace není třeba mít účtenku, spotřebitelka je však povinna prokázat, že zboží u dané společnosti zakoupila.
Popisovaná vada může být důvodem k reklamaci, a to i po vyprání, pokud bylo provedeno podle návodu. Prodávající neodpovídá za běžné opotřebení věci.
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na prodávajícího v kterékoliv jeho prodejně.
Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající spotřebitele o tom vyrozumí.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.