Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#34581Špatná barva na tričkách s límečkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2019, před 5 lety

Marcela Šerá

Znění stížnosti

Zakoupila jsem už 3ks triček s límečkem značky NIKE.
Barva je černá a tmavomodrá a po vyprání barva mizí
a prostupuje jakási tmavočervená i na límečku.Nedá se to nosit.
Není to za málo peněz, ale co s tím.
Lístek od zakoupení bohužel už nemám nemám, jinak bych je šla vrátit.


S pozdravem Šerá Marcela
Brno


Produkt

Špatná barva triček


Požadované řešení

Kompenzace ceny nebo výměna za něco jiného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2019 18:49, před 5 lety

K uplatnění reklamace není třeba mít účtenku, spotřebitelka je však povinna prokázat, že zboží u dané společnosti zakoupila.

Popisovaná vada může být důvodem k reklamaci, a to i po vyprání, pokud bylo provedeno podle návodu. Prodávající neodpovídá za běžné opotřebení věci.

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na prodávajícího v kterékoliv jeho prodejně.

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající spotřebitele o tom vyrozumí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 15:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.