Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Mám důvodné podezření, že O2 má způsob, jak se obohatit na zákazníkovi "propašováním" služby, o kterou nemáte zájem do smlouvy, bez jakéholiv upozornění, která po vašem podpisu samozřejmě platí, tudíž nemáte žádný nárok, jak se bránit a vše je "legální".
Během tohoto roku jsem dětem v různé dny a na různých pobočkách sjednala stejný tarif. Na pobočku jsem přišla s jasným požadavkem, levný tarif pro dítě pouze SMS volání, data, nic jiného nechci a nemožnosti nijak navyšovat objem dat a rozšiřování služeb.
Na toto konto jsem obdržela smlouvy, ve kterých ale, jak jsem nyní zjistila, byl uveden můj zájem o cestovní pojištění. Zjistila jsem navýšení obvykle ceny vyúčtování o 1000.
K mému velkému překvapení, ačkoliv obě děti cestovaly se mnou společně, byla cena u každého dítěte jiná. Což mi přijde také dost zvláštní.
ANi v jednom případě, jsem nebyla dotázána, jestli o službu stojím, ani tato služba nebyla zmíněna. Prostě ji přidali do smlouvy a spoléhali, že si to pořádně nepřečtu, což se taky bohužel stalo. Po pár měsících a cesté do zahraničí příšlo překvapení.
Na zákaznické lince mi bylo řečeno, co je podepsáno, to platí, ale mě to přijde naprosto nekorektní. po prostudování ostatních stížností na O2 se to podobnými případy jen hemží, kdy zákazník nebyl na službu upozorněn, poté mu byla dána do služby a účtována.
Přípomíná mi to "šmejdské" taktiky a odpověd, já jsem na pobočce nebyl, takže nevím jak to proběhlo, důležité co je napsané ve smlouvě je dle práva jistě správná, ale ráda bych se proti takovým praktikám ohradila, podala jsem reklamaci, ale bylo mi řečeno, že z velkou pravděpodobností neuznají.
Může se zákazník proti tomuto nějak bránit zpětně? Službu pojištění jsem samozřejmě zrušila, jde mi ale o princip, toto mi přijde naprosto nehorázné, není to chyba jednotlivce, tedy člověka na přepážce, jde o taktiku firmy a to mě rozčiluje, došla jsem k závěru, že jakmile doběhne závazek k těmto tarifům, který jsem bohužel podepsla, okamžitě jdu k jinému operátorovi. Toto doufám bude sloužit jako varování pro ostatní.
tarif kůl
požaduji odečíst zpět částku za pojištění z vyúčtování nebo jinak kompenzovat tuto částku
|
Tweet |
Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele. Pokud by byl při sjednávání služby uveden nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost při nabízení služby porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se obrátit na dozorový orgán Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
před uzavřením smlouvy byste rozhodně měla být upozorněna na veškeré podmínky ze smlouvy vycházející a podpisem toto stvrzujete. Každopádně vše rádi prověříme, nicméně budeme k tomu potřebovat konkrétní data - pošlete nám podrobnosti včetně telefonních čísel na info@o2guru.cz. Díky.
S pozdravem
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Když jsem reklamovala daný problém po zákaznické lince O2 odmítli mě i přepojit na reklamační oddělení s tím, že nemám nárok na reklamaci a upravovat faktury nelze.
Až po zveřejnění stížnosti zde mi hned druhý den volali, že fakturu sami upraví a položku za pojištění , které jsem vůbec nechtěla, odečtou.
Děkuji za pomoc.