Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34585Nejen nedostatek zboží, ale dnes ani otevřeno nebylo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2019, před 5 lety

Andrea Bouzková

Znění stížnosti

Předem bych chtěla říct že do Penny sem chodila moc rada ale poslední dobou co se děje v Tišnově je katastrofa nejen že tam není žádné zboží jen prázdné krabice v regálu o ovoci ani zelenině mluvit nebudu protože to by bylo na hodinu tak teď hlavni důvod proč píši dnes ráno v 7 jdu do Penny a zavřeno bylo mi uděleno ze Paní vedoucí se opilá a nepřišla odemčít prodejnu brigadnice stroji od 5na parkovišti a stěžují si že k vůli ní budou muset pracovat déle myslím ze by to chtěli lepší vedení protože to není po prvé


Požadované řešení

Hlavně výměnu vedení někomu koho ta prace baví a je z odpovědný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2019 14:16, před 5 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2019 10:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.