Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Předem bych chtěla říct že do Penny sem chodila moc rada ale poslední dobou co se děje v Tišnově je katastrofa nejen že tam není žádné zboží jen prázdné krabice v regálu o ovoci ani zelenině mluvit nebudu protože to by bylo na hodinu tak teď hlavni důvod proč píši dnes ráno v 7 jdu do Penny a zavřeno bylo mi uděleno ze Paní vedoucí se opilá a nepřišla odemčít prodejnu brigadnice stroji od 5na parkovišti a stěžují si že k vůli ní budou muset pracovat déle myslím ze by to chtěli lepší vedení protože to není po prvé
Hlavně výměnu vedení někomu koho ta prace baví a je z odpovědný
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.