Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zasílám stížnost na výše uvedenou společnost, která si bez mého vědomí strhla platbu za Prémium členství, o kterém jsem nebyla řádně informována a byla nemile překvapená zjištěním, že si společnost stáhla částku 2.247,- Kč. Po delším pátrání jsem zjistila, že platba je za Premium členství, které je automaticky obnovováno, pokud klient včas nevypoví členství.
Kdybych o této informaci věděla, určitě bych nestála o prodloužení členství, jelikož moje finanční situace mi to nedovoluje.
Seznamka Singles 50
Reklamuji vrácení částky 2.247,-Kč za automatické prodloužení členství, s kterým nesouhlasím a nebyla jsem s ním řádně seznámena a upozorněna na výši poplatku.
|
Tweet |
Společnost by v daném případě měla spotřebitelku před uzavřením smlouvy řádně informovat o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dle našeho názoru dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení.
Spotřebitelka se může obrátit na svou banku s žádostí o tzv. chargeback, pokud ji banka poskytuje. Jestliže se však podaří získat zpátky peníze, je nutné počítat s tím, že společnost bude požadovat, aby byly opět uhrazeny. Nicméně, bez pravomocného rozsudku, který by závazně stanovil povinnost zaplatit, se jedná pouze o upomínání soukromoprávní cestou.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
08/12/2019 20:50 - MIKOLASOVA3@seznam.cz wrote:
Dobrý den,
Zasílám požadované údaje :
Xxxxxxx
2.247,- Kč
Předem děkuji za vyřízení a vrácení platby
Zdenka Mikolášova
---------- Původní zpráva ----------
Od: be2 zákaznický servis
Datum: 12. 8. 2019 v 20:16:42
Předmět: Re: [Ticket#2019080510031863] Reklamace
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Abychom mohli platbu dohledat, poskytněte nám prosím následující údaje:
• Vaše celé jméno / celé jméno vedené pod účtem
• datum transakce
• číslo karty: prvních 6 a poslední 4 číslice
• odečtená částka
Pokud nám pošlete snímek obrazovky platby nebo kopii Vašeho bankovního výpisu, musí obsahovat všechny výše uvedené údaje.
Pokud nám příslušné údaje neposkytnete, může to vést k tomu, že nebudeme moci na Váš dotaz odpovědět.
Tento proces je v souladu s GDPR a v zájmu Vaší osobní bezpečnosti a Vašeho pohodlí.
Děkujeme Vám za spolupráci.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.