Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34587Reklamace platby za premium členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2019, před 5 lety

Zdenka Mikolášová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zasílám stížnost na výše uvedenou společnost, která si bez mého vědomí strhla platbu za Prémium členství, o kterém jsem nebyla řádně informována a byla nemile překvapená zjištěním, že si společnost stáhla částku 2.247,- Kč. Po delším pátrání jsem zjistila, že platba je za Premium členství, které je automaticky obnovováno, pokud klient včas nevypoví členství.
Kdybych o této informaci věděla, určitě bych nestála o prodloužení členství, jelikož moje finanční situace mi to nedovoluje.


Produkt

Seznamka Singles 50


Požadované řešení

Reklamuji vrácení částky 2.247,-Kč za automatické prodloužení členství, s kterým nesouhlasím a nebyla jsem s ním řádně seznámena a upozorněna na výši poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2019 13:59, před 5 lety

Společnost by v daném případě měla spotřebitelku před uzavřením smlouvy řádně informovat o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dle našeho názoru dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení.

Spotřebitelka se může obrátit na svou banku s žádostí o tzv. chargeback, pokud ji banka poskytuje. Jestliže se však podaří získat zpátky peníze, je nutné počítat s tím, že společnost bude požadovat, aby byly opět uhrazeny. Nicméně, bez pravomocného rozsudku, který by závazně stanovil povinnost zaplatit, se jedná pouze o upomínání soukromoprávní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2019 11:10, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.8.2019 18:57, před 5 lety


Zdenka Mikolášová

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

 

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau



08/12/2019 20:50 - MIKOLASOVA3@seznam.cz wrote:

Dobrý den,
Zasílám požadované údaje :
Xxxxxxx
2.247,- Kč

Předem děkuji za vyřízení a vrácení platby

Zdenka Mikolášova

---------- Původní zpráva ----------
Od: be2 zákaznický servis
Datum: 12. 8. 2019 v 20:16:42
Předmět: Re: [Ticket#2019080510031863] Reklamace
 

Dobrý den,



děkujeme za Vaši zprávu.



Abychom mohli platbu dohledat, poskytněte nám prosím následující údaje:



• Vaše celé jméno / celé jméno vedené pod účtem

• datum transakce

• číslo karty: prvních 6 a poslední 4 číslice

• odečtená částka





Pokud nám pošlete snímek obrazovky platby nebo kopii Vašeho bankovního výpisu, musí obsahovat všechny výše uvedené údaje.



Pokud nám příslušné údaje neposkytnete, může to vést k tomu, že nebudeme moci na Váš dotaz odpovědět.



Tento proces je v souladu s GDPR a v zájmu Vaší osobní bezpečnosti a Vašeho pohodlí.



Děkujeme Vám za spolupráci.

 

S přátelským pozdravem

be2 zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 20:43, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2019 12:50, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.