Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34589Neuhrazeni nakladu na uschovu vozidla v ramci havarijniho pojisteni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2019, před 5 lety

Anna Kopecka

Znění stížnosti

Dobry den,

obracim se na Vas ve veci skodne udalosti cislo 7000224100. Jedna se o cerpani havarijniho pojisteni z duvodu havarie v zahranici (Francie).

Dne 08/07/2019 byla skodna udalost nahlasena a havarovane vozidlo bylo odtazeno na pokyn asistencni sluzby do "Garage Replat". Nasledujici den po telefonickem rozhovoru s likvidatorem Generali ( J. H. ) mi bylo sdeleno, ze se jedna o totalni skodu, a tudiz repatriace vozidla do CR neprichazi v uvahu. Na zaklade toho byl vydan pokyn, aby vozidlo zustalo zaparkovane v Garage Replat. Soucasne byla objednana prohlidka vozidla technikem francouzske Generali z duvodu porizeni fotodokumentace. Tato prohlidka se vsak uskutecnila az 31/07/2019, tedy tri tydny po nahlaseni pojistne udalosti. Timto prodlenim znacne vzrostly naklady na uschovu vozidla.

Dne 02/08/2019 jsem sama kontaktovala odtahovou sluzbu Garage Replat, kde mi bylo sdeleno, ze k tomuto dni faktura za uschovu vozidla cini 500 euro vcetne dale nabihajiciho parkovneho 25 euro/den, jelikoz setreni pojistne udalosti stale neni ukonceno.

Panem Helceletem mi bylo sdeleno, ze hrazeni parkovneho pripada k tizi pojisteneho. S timto rozhodnutim zasadne nesouhlasim, nebot z me strany nedoslo k zadnemu pochybeni. Bez zbytecnych prutahu kominukuji a zasilam likvidatorovi vyzadane dokumenty k brzkemu vyrizeni skodne udalosti a nejsem zadnym zpusobem zodopovedna za tuto prodlevu.

Timto zadam spolecnosti Generali o podani vysvetleni k takto vznikle situaci.

S pozdravem
Kopecka


Produkt

havarijni pojisteni ALLRISK, pojistná smlouva číslo: 663285674


Požadované řešení

Pozaduji plne uhrazeni nakladu na uschovu vozidla po celou dobu setreni skodne udalosti a nasledne take po dobu prodeje a prepisu havarovaneho vozidla vyherci internetove akce Generali


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 14:01, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se rovněž spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2019 07:13, před 5 lety

Dobrý den,

tuto záležitost již evidujeme jako stížnost č. 19G093A8.

Vyčkejte prosím na vyjádření k dané stížnosti.

Děkujeme Vám za pochopení.

Barbora Andrýsková
specialista pro stížnosti klientů

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.8.2019 15:55, před 5 lety


Anna Kopecka

Dobry den,

ano potvrzuji, ze dne 5.8.2019 byla podana z me strany stiznost, ktrera byla zaevidovana pod č. 19G093A8.

Nicmene naklady na uschovu vozidla se kazdym dnem zvysuji a lividator pojistne udalosti mi stale neodpovedel na email zaslany dne 4.8. 2019 tykajici se tohoto problemu a nasledne podani informaci o prubehu setreni a prodeji vozidla v zahranici.

S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 15:48, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.