Společnost


www.revolucni41.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34593Nedodané zboží a nevrácené peníze zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2019, před 5 lety

Andrea Čiháková

Znění stížnosti

objednala jsem si v tomto inernet. obchode boty,misto toho jsem obdrzela fejkovy naramek,s firmou jsme komunikovali emailovymi zpravami,pry,at zbozi nevracim,ze budu muset zaplatit postovne a balne a buhvi jestli vubec dojde,a ze pokud se ztrati nedostanu nic,tak at si zbozi ponecham a ze mi daji 40-50% nazpet,protoze samozrejme zaplacena castka byla vyssi nez cena bizuterie,podlehla jsem a souhlasila,slibili mi pripsani castky na ucet do 7-15 dni,neprislo nic,tak jsem zkusila obchod po emailu kontaktovat znovu,ale bez odezvy,od te doby komunikace ustala a samozrejme do ted zadne penize neprisli...


Produkt

objednavala jsem boty Melissa koenji red,misto toho jsem obdrzela bizu naramek


Požadované řešení

rada bych dostala slibovanych 40-50% ze zaplacene castky nazpet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2019 17:30, před 5 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na vrácení určité peněžní částky za chybně dodané zboží, má prodejce povinnost svému závazku dostát. Pokud takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2019 20:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.