Společnost


CPI BYTY, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34595Hudba nahlas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2019, před 5 lety

Markéta Súkeníková

Znění stížnosti

Dobrý den píši vám ohledně stížnosti na hlasitou hudbu kterou pouští paní spíše její vnuk pod námi.. Jelikož mám doma babičku která má pokoj nad nimi nezůstaly hluk který slyšíme každý den po celém bytě nás obtěžuje prosíme o vyřešení děkuji


Požadované řešení

Zkousela jsem ho 3x poprosit zda hudbu ztiší ale nereaguje a pořád pouští hlasitěji a hlasiteji hudbu...proto se obracím na vás děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2019 18:10, před 5 lety

Za situace, kdy je problematickým sousedem nájemník, se může spotřebitel obrátit na pronajímatele, který ho může podle okolností za jeho jednání i vypovědět z nájmu. Taková výpověď pronajímatele by byla zřejmě v souladu s § 2288 odst. 1) písm. a) občanského zákoníku. Z důvodu hrubého porušení nájemcovy povinnosti dle § 2256 občanského zákoníku, tedy opakovaného rušení nočního klidu. Je však nezbytné poučit nájemce o jeho právu vznést námitky a navrhnout přezkum výpovědi soudem dle § 2286 občanského zákoníku, neboť v opačném případě by byla výpověď neplatná.

U obecního úřadu a policie lze řešit popsané chování sousedů, které by mohlo být posouzeno jako přestupek. Jedná se o rušení nočního klidu, které v některých obcích upravují i místní vyhlášky.

Překročení zákonné hranice hluku však řeší i krajská hygienická stanice jakožto dozorový orgán, a to za předpokladu, že míra hluku překračuje hygienické normy stanovené nařízením vlády č. 272/2011, konkrétně v § 11. Překročení hlukových norem je možné prokázat odborným měřením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2019 20:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.