Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. V dubnu jsem ukončil smlouvu o dodávce plynu u společnosti Stabil Energy. Po několika urgencích,jak e-mailem,tak telefonicky jsem byl ujištěn,že podklady pro závěrečné vyúčtování byly předány fakturačnímu odd. a vše bude vyřízeno.Dnes je již srpen a vyúčtování nikde. K tomu jsem teď zjistil ,že celou společnost Stabil Energy převzala společnost Zelená Elektřina. Kdo teď udělá závěrečné vyúčtování a popř.vrátí přeplatek za plyn
když Stabil Energy na nic nereaguje?
Předem děkuji . Pavel Kubík
Závěrečné vyúčtování za plyn.
Žádám konečné vyúčtování a vrácení přeplatku na moji adresu.
|
Tweet |
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
konečné vyúčtování Vám bude zasílat společnost Stabil Energy. V horizontu 30 dní.
S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.
Hodnocení:
Komentář: Nespokojen , protože jsem musel kontaktovat váš časopis a teprve poté mi snad bude vyhověno.