Společnost


Salbio data tech. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3460Poškození telefonu při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2014, před 11 lety

Renata Šauerová

Znění stížnosti

Dne 29.4.2014 jsem reklamovala nefunkčnosti nabíjení telefonu. Společnost telefon převzala a zaslala e-mailem stav obdrženého telefonu: "telefon silně obitý, oloupaná barva, prasklý rámeček-spodní část, pravý dolní roh prasklý rámeček-zřejmě po pádu, zadní kryt poškrábaný". Dne 27.5.2014 jsme obdrželi vyjádřeni: " záruční oprava zamítnuta z důvodu mechanického poškození". Zamítnutí reklamace respektuji, ale když se telefon vrátil měl prasklý displej, který před odesláním prasklý nebyl. Když jsem tuto situaci řešila se společností, bylo mi sděleno, že při popisu stavu došlo k chybě slov a mělo se tam nacházet prasklý displej a že došlo k lidskému pochybení. Prý máme chybu pochopit. Výměna displeje stojí cca 3 000,- Kč a když jsem se situaci snažila řešit, bylo mi sděleno, že si na svém trvají a již se mnou nekomunikují.

Renata Šauerová


Produkt

Samsung Galaxy S III


Požadované řešení

Náhrada prasklého displeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 15:02, před 11 lety

Dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku platí, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Společnost tedy odpovídá za škodu, ke které došlo v rámci reklamačního řízení. Pro prokázání stavu telefonu v době přijetí reklamace je důležitý reklamační protokol, případně fotografie. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 16:34, před 10 lety

Společnost Salbio data tech. s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.