Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34601Zrušení emailové schránky bez náhrady a upozornění

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2019, před 5 lety

Richard Spaček

Znění stížnosti

Posílám stížnost na O2 Czech republic..Již 20 let jsem bez jakýchkoliv problémů používal emailovou adresu ozzyk@quick.cz. Zřízena u Českého telecomu který posléze převzal operátor O2... Dne 2.8 ve večerních hodinách jsem zjistil že nemám do výše uvedené schránky přístup..Po zjištění že mi je od O2 blokována jsem poslal žádost o odblokování..Dnes mi přišla tato odpověď kterou po okopírování vkládám :
Dobrý den, vaše schránka byla bohužel bez náhrady zrušena a není ji tedy již možné obnovit.

Vaše O2

Považuji tohle za arogantní jednání které nejde pochopit..Po 20 letech používání jsem naráz přišel o spojení se stovkami subjektů a znamená to velkou porci práce všem oznámit co se stalo..SAmozřejmě došlé zprávy již ikdy neuvidím..I přes to že se jedná o službu bezplatnou jsem nestál O2 za vysvětlení proč se tak stalo..


Produkt

emailová schránka


Požadované řešení

Děkuji vám za vaše služby pro spotřebitele a věřím že nějak zapůsobíte na tuto společnost aby jednala s lidmi solidně..
a já se tímto také dozvěděl čím jsme se provinil že bylo nutné takto vůči mě postupovat..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 14:37, před 5 lety

Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2019 13:27, před 5 lety

Pěkný den,
vaše emailová schránka byla zrušena v návaznosti na to, že došlo k jejímu nabourání.
22. 7. 2019 došlo ke zneužití hesla, které jste si změnil tak, že jste pouze zaměnil malé písmeno za velké a PC jste nevyčistil antivirem. Následně se situace 2. 8. 2019 opakovala. V návaznosti na tuto skutečnost byla vaše schránka, která byla poskytována bezplatně zrušena a její obnovení již není možné.
Do budoucna doporučím využívat pro hesla kombinaci malých a velkých písmen společně s číslicemi a znaky.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 06:08, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.9.2019 10:39, před 5 lety


Richard Spaček

Mohl sem být upozorněn před zrušením že nabourání vzniklo zneužitím hesla ať si udělám silnější, to jsem se ale bohužel dozvěděl až nyní. Dostal sem při prvním případu pouze upozornění ať si vyčistím PC antivirem což jsem udělal !! Z toho jsem se pochopitelně domníval,že narušení schránky provedl vir v PC a nikoliv někdo z venčí díky heslu !! Společnost O2 se tedy myslí že každý zákazník je IT specialista a ví přesně jak k nabourání schránky může dojít.. Ovšem tomu tak není. Kdyby poskytovatel dodal uživateli informace které dodá až po stížnosti na zrušení email. schránky k této situaci nemohlo dojít a mám právo být tímto postupem O2 rozladěn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2019 08:25, před 5 lety

Pěkný den,
chápu vás, avšak pokud je heslo změněno tak, že je ponecháno ve stejném slovo sletu a změníte, pouze velké písmena, bez přidání číslic či speciálních znaků, může dojít k opětovnému zneužití, což se i ve vašem případě stalo.
Do budoucna doporučím se přihlašovací údaje volit tak, aby heslo obsahovalo minimálně jedno velké písmeno, číslici a speciální znak.
Bohužel vaší emailovou schránku zpětně již nemáme možnost aktivovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 12:21, před 5 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.