Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Posílám stížnost na O2 Czech republic..Již 20 let jsem bez jakýchkoliv problémů používal emailovou adresu ozzyk@quick.cz. Zřízena u Českého telecomu který posléze převzal operátor O2... Dne 2.8 ve večerních hodinách jsem zjistil že nemám do výše uvedené schránky přístup..Po zjištění že mi je od O2 blokována jsem poslal žádost o odblokování..Dnes mi přišla tato odpověď kterou po okopírování vkládám :
Dobrý den, vaše schránka byla bohužel bez náhrady zrušena a není ji tedy již možné obnovit.
Vaše O2
Považuji tohle za arogantní jednání které nejde pochopit..Po 20 letech používání jsem naráz přišel o spojení se stovkami subjektů a znamená to velkou porci práce všem oznámit co se stalo..SAmozřejmě došlé zprávy již ikdy neuvidím..I přes to že se jedná o službu bezplatnou jsem nestál O2 za vysvětlení proč se tak stalo..
emailová schránka
Děkuji vám za vaše služby pro spotřebitele a věřím že nějak zapůsobíte na tuto společnost aby jednala s lidmi solidně..
a já se tímto také dozvěděl čím jsme se provinil že bylo nutné takto vůči mě postupovat..
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
vaše emailová schránka byla zrušena v návaznosti na to, že došlo k jejímu nabourání.
22. 7. 2019 došlo ke zneužití hesla, které jste si změnil tak, že jste pouze zaměnil malé písmeno za velké a PC jste nevyčistil antivirem. Následně se situace 2. 8. 2019 opakovala. V návaznosti na tuto skutečnost byla vaše schránka, která byla poskytována bezplatně zrušena a její obnovení již není možné.
Do budoucna doporučím využívat pro hesla kombinaci malých a velkých písmen společně s číslicemi a znaky.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Mohl sem být upozorněn před zrušením že nabourání vzniklo zneužitím hesla ať si udělám silnější, to jsem se ale bohužel dozvěděl až nyní. Dostal sem při prvním případu pouze upozornění ať si vyčistím PC antivirem což jsem udělal !! Z toho jsem se pochopitelně domníval,že narušení schránky provedl vir v PC a nikoliv někdo z venčí díky heslu !! Společnost O2 se tedy myslí že každý zákazník je IT specialista a ví přesně jak k nabourání schránky může dojít.. Ovšem tomu tak není. Kdyby poskytovatel dodal uživateli informace které dodá až po stížnosti na zrušení email. schránky k této situaci nemohlo dojít a mám právo být tímto postupem O2 rozladěn.
Pěkný den,
chápu vás, avšak pokud je heslo změněno tak, že je ponecháno ve stejném slovo sletu a změníte, pouze velké písmena, bez přidání číslic či speciálních znaků, může dojít k opětovnému zneužití, což se i ve vašem případě stalo.
Do budoucna doporučím se přihlašovací údaje volit tak, aby heslo obsahovalo minimálně jedno velké písmeno, číslici a speciální znak.
Bohužel vaší emailovou schránku zpětně již nemáme možnost aktivovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.