Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tato objednávka doposud nebyla dodána, i když zboží bylo zaplaceno . Nelze se dovolat , kontaktní telefon hlásí omyl a e-maily se vracejí jako nedoručitelné. Dostal jsem jen tento e-mail .
Děkujeme Vám za Vaši objednávku
Dobrý den Michal,
Jen pro informaci — Vaše objednávka č. 125865 byla přijata a je nyní zpracovávána.
[Objednávka č.: #125865] (Červenec 30, 2019)
Produkt
Množství
Cena
Pest RepellerGarancija:
•80,00 Kč
3
843.00 Kč
Mezisoučet:
843.00 Kč
Doprava:
Standardní (2-5 dní): 0 Kč
Garancija:
240.00 Kč
Platební metoda:
MasterCard 3051
Cena celkem:
1,083.00 Kč
Fakturační adresa
Michal Kosina
Na Růžovém Poli 2560
27201 Kladno
724238077
kosinamichal@volny.cz
Doručovací adresa
MESIT Air,a.s. Michal Kosina
Čenkov 50
262 23 Čenkov
Děkujeme!
Developed by DWEB
Odpuzovač hmyzu a drobných hlodavců
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.