Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tento dodavatel energie mi za loňský rok 2018 nevyúčtoval zaplacené zálohy za plyn(odečet říjen 2018) a elektřinu (odečet srpen 2018), navýšil zálohy a celé převedl na jinou společnost,která se jmenuje "Zelena elektrina s.r.o." No a tato firma začíná tak jako předešlá "Stabil energy s.r.o." To znamená nebere telefony.Vypadá to jako klasický tunel jednoho majitele.
Vyúčtování energií za loňský rok. Převod na jiného dodavatele energie ze strany společnosti by měl být podmíněn souhlasem zákazníka, anebo možností okamžité výpovědi.
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den, v průběhu srpna Vám bude vystaveno konečné vyúčtování, co se týče dostupnosti nového dodavatele, bylo převáděno 5000 klientů, každý druhý volá, nebo píše email, předpokládám, že se tento nápor nedá stihnout.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Společnost sice slibuje, že v průběhu srpna bude vystaveno konečné vyúčtování, ale bohužel stále jenom sliby. Do dnešního dne 15.9.2019 žádné vyučtování
nedorazilo.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila.
Dobrý den,
prosím obraťte se na info@stabilenergy.cz, nebo infolinku, Vaše vyúčtování Vám bude samozřejmě vystaveno
Dne 30.9.2019 jsem vyzval společnost k provedení vyúčtování na společností uvedeném kontaktu tedy info@stabilenergy.cz a odezva k dnešnímu dni 19.10 2019 opět žádná.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).