Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#34603Nevyúčtovaní cen za energie za rok 2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2019, před 5 lety

Ján Slančík

Znění stížnosti

Tento dodavatel energie mi za loňský rok 2018 nevyúčtoval zaplacené zálohy za plyn(odečet říjen 2018) a elektřinu (odečet srpen 2018), navýšil zálohy a celé převedl na jinou společnost,která se jmenuje "Zelena elektrina s.r.o." No a tato firma začíná tak jako předešlá "Stabil energy s.r.o." To znamená nebere telefony.Vypadá to jako klasický tunel jednoho majitele.


Požadované řešení

Vyúčtování energií za loňský rok. Převod na jiného dodavatele energie ze strany společnosti by měl být podmíněn souhlasem zákazníka, anebo možností okamžité výpovědi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 09:08, před 5 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2019 13:20, před 5 lety

Dobrý den, v průběhu srpna Vám bude vystaveno konečné vyúčtování, co se týče dostupnosti nového dodavatele, bylo převáděno 5000 klientů, každý druhý volá, nebo píše email, předpokládám, že se tento nápor nedá stihnout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 06:27, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.9.2019 17:27, před 5 lety


Ján Slančík

Dobrý den. Společnost sice slibuje, že v průběhu srpna bude vystaveno konečné vyúčtování, ale bohužel stále jenom sliby. Do dnešního dne 15.9.2019 žádné vyučtování
nedorazilo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2019 06:26, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 07:28, před 5 lety

Dobrý den,
prosím obraťte se na info@stabilenergy.cz, nebo infolinku, Vaše vyúčtování Vám bude samozřejmě vystaveno

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2019 17:58, před 5 lety


Ján Slančík

Dne 30.9.2019 jsem vyzval společnost k provedení vyúčtování na společností uvedeném kontaktu tedy info@stabilenergy.cz a odezva k dnešnímu dni 19.10 2019 opět žádná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 15:42, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.