Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34604Účtování za premium ucet po deaktivaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2019, před 5 lety

Martina Folkova

Znění stížnosti

Dobry den,

Zavedla jsem si premium účet u této společnosti v prosinci 2018. Nicmene, po necelém mesici jsem si na stránkách účet deaktivovala a odhlásila na zacatku ledna 2019. Nedávno mi prisel email k úhradě částky za předchozí mesice. Na stránku se nejde dostat, az pouze po zaplacení, kde take zmiňují, ze premium ucet lze deaktivovat pouze tam, coz jsem take predtim udelala. V te dobe, kdy jsem premium ucet deaktivovala mi take přestaly chodit veškeré upozornění a emaily ze stránky. Požadují částku kolem 2500kc, kterou opravdu nechci platit, jelikoz vim, ze jsem ucet deaktivovala.

Předem Dekuju za odpoved


Požadované řešení

Zrušení premium účtu a nevymahani poplatku ze předchozí mesice


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2019 22:31, před 5 lety

Podle všeobecných obchodních podmínek společnosti má spotřebitelka možnost smlouvu vypovědět mimo jiné prostřednictvím "link[u] na webových stránkách společnosti be2". Pokud tak spotřebitelka učinila, smlouva zanikla a tím i zanikl právní důvod, na základě kterého může společnost žádat úhradu členství.

Navíc ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013. Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat. Spotřebitelka proto není povinna společnosti nic hradit, neboť smlouva nemohla být bez jasného a informovaného souhlasu spotřebitelky automaticky prodloužena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2019 14:09, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2019 05:29, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2019 19:59, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.