Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
Zavedla jsem si premium účet u této společnosti v prosinci 2018. Nicmene, po necelém mesici jsem si na stránkách účet deaktivovala a odhlásila na zacatku ledna 2019. Nedávno mi prisel email k úhradě částky za předchozí mesice. Na stránku se nejde dostat, az pouze po zaplacení, kde take zmiňují, ze premium ucet lze deaktivovat pouze tam, coz jsem take predtim udelala. V te dobe, kdy jsem premium ucet deaktivovala mi take přestaly chodit veškeré upozornění a emaily ze stránky. Požadují částku kolem 2500kc, kterou opravdu nechci platit, jelikoz vim, ze jsem ucet deaktivovala.
Předem Dekuju za odpoved
Zrušení premium účtu a nevymahani poplatku ze předchozí mesice
|
Tweet |
Podle všeobecných obchodních podmínek společnosti má spotřebitelka možnost smlouvu vypovědět mimo jiné prostřednictvím "link[u] na webových stránkách společnosti be2". Pokud tak spotřebitelka učinila, smlouva zanikla a tím i zanikl právní důvod, na základě kterého může společnost žádat úhradu členství.
Navíc ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013. Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat. Spotřebitelka proto není povinna společnosti nic hradit, neboť smlouva nemohla být bez jasného a informovaného souhlasu spotřebitelky automaticky prodloužena.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.